mandy358 schreef:Goed bezig Anke, ga zo door!
Marjon, 1900 is zeker niet te veel hoor![]()
@ChantalSmook, dat heb ik dus ook met lijstjes, het maakt me zo veel bewuster van wat ik eet! Als ik zondig (behalve op echt alles mag dagen haha) blijft het ook veel beter tussen de perken omdat ik het bijhoud![]()
Cheetahfan, ik herken je gevoel heel goed dus snap dat je je rot voeltmaar in een gezond eetpatroon hoord soms ook gewoon wat ongezonds!
Ik ga je site in de gaten houden FSCA!
O/T/L (tussen 9:45 en 11:45) 1 vk knackebrod met hummus en komkommer, 1 vk knackebrod met kaas en tomaat, vk beschuit met pindakaas, beetje magere yoghurt met 1 perzik erdoor
T: (zwemmen met vriendin en fam) 1 bastogne koekje, 1 zakje bits doritos (158 kcal)
A: macaroni carbonara(zonder vlees, dus door de saus champignons ui en kaas. Wel een beetje te veel van gegeten macaroni is natuurlijk niet het gezonds maar ben zo gek op carbonara) stukjes pruim
T: schaaltje magere yoghurt met 1 appel en kaneel erdoor
D: water (evt straks thee)
B: 2 km fietsen, stukje kanoën, 4,5 km hardlopen
Pff snot verkouden en niet lekker hardlopen is geen goed idee, werd binnen de eerste km al een beetje futloos en trillerig, ging daarna gelukkig wel beter en rondje gewoon uit kunnen rennen. Aankomende dagen maar even rustig aan doen en me eerst weer even fit voelen.
Balen KarinvdM!

Geen idee of de saus gezond te maken valt ChantalSmook, maar oh wat is het lekker

Hopelijk trekt je snaaizin een beetje weg!