Wanneer moet je die andere twee trouwens inhalen (of hoe noem je dat
)? M'n examens: ik heb er nog maar twee gehad, nog 4 te gaan. Ik weet niet hoe die eerste twee gingen trouwens, durf er niks over zeggen uit bijgeloof
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)?
. 
ik heb een tractatie getrotseerd en de middagdip die ik altijd na mijn middageten krijg! Zou het dan toch dat ik me eindelijk eens aan mijn schema kan houden?
Ergens eind maart geloof ik 

met wat komkommerschijfjes
heb je wat voor me bewaard?
Sizzy schreef:Denk niet dat hij zo bewaard had kunnen worden![]()
Geef me je adres, dan stuur ik wat boemboes op
Siz is liefffff
. LittleAnn schreef:heb alleen LJ nog niet echt gezien vandaag, die moet zeker werken....damn ik wilde vragen of ze mijn calo's wil berekenen voor vandaag...

). Calo's reken ik dan niet uit hier, maar nog steeds wél in m'n hoofd. Het is gewoon een stomme obsesie. Was net weer 67 ipv bijna 68 dus dat is oké. March schreef:O: 2 mb, kipfilet, glas sinaasappelsap
10 minuutjes fietsen, werken 06.00-14.00
T: 2 mb, ham, handjevol druiven
L: 2 mb, kipfilet, 2 handjesvol druiven
tien minuutjes fietsen
T: Sinaasappel, cup a soup tomaat met volgranenbol+boter (weer ontzettend trek)
D: Gebakken aardappelen, hamburger, glas melk, schaaltje rijstepap met suiker
stad in, kleren shoppen en spulletjes voor 't huis. 19.00-21.00
T: Tosti wb met salami + kaas, handje pistachenoten, flesje bier
Ik ging zonder doel de winkels in met vaag in mijn achterhoofd dat als ik een nieuwe spijkerbroek zou tegenkomen dat dat leuk was. Vond ik dus meteen in de eerste beste winkel
Waar ik altijd in kijk maar bijna nooit iets leuks kan vinden. En zelfs weer een maatje kleiner
Dus helemaal blij. Ook nog drie shirtjes gehaald, echt leuke! Een zwarte met een hele wijde hals en een leuke opdruk, een bruinige met net alsof er een zwart shirtje met capuchon onder zit en een heel gave kleur blauw shirtje van esprit. Helemaal niet mijn kleur zeg maar, ik draag nooit blauw, maar stond leuk! En ook van shirtjes naar een M gegaan ipv L

)
Inmiddels 3 maatjes kleiner dan vorig jaar februari toen ik begon, van broeken
Echt heerlijk! Wil nog sowieso één maatje er af
Moet nog 8 kilo, dus dat moet lukken
gewoon lekker wel naar stal gaan en lekker tutten? 

ladyjoy schreef:Uhuh! Wel vreemd, ik ben 15 kilo afgevallen maar maar 1 maatje achteruit gegaan. Oké, soms 2. Maar meestal gewoon een M ipv een L. En een 40 ipv een 42 (maar laatste tijd ook wel vaak 38 ook al ligt het aan het model).
Ik baal echt. Het is rotweer, instructrice/bezoek heeft afgezegd, wat moet je in hemelsnaam doen met dit weer? En zelfs hier is het stil..

Sizzy schreef:Yesssssssssssssssss ik heb een 7,5!!!!!!![]()
![]()
Stom rotweer
, glas pro-activ melk
woog van morgen weer 67.6... snap er geen zak van! gister was het 66.5...
Kies één dag uit als 'echte' meting, bv op woensdag hebben wij hier woensdagweegdag!
) is echt veel, echt goed gedaan, in hoeveel tijd?