), ik zie wel wat ik doe. 's Middags lekker met Amo naar buiten, stal weer doen, fietsen etc, dus druk genoeg. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), ik zie wel wat ik doe. 's Middags lekker met Amo naar buiten, stal weer doen, fietsen etc, dus druk genoeg.
Tha_Niekje schreef:Ik doe het al jaren, is gewoon een standaart tik

Ben toch best wel blij
!corinne1981 schreef:Gisteren avond een feestje gehad, ik konhet echt heel erg goed volhouden. Ik heb alleen water gedronken en wat rauwkost gehad. Toen de bitterballen op tafel kwamen was het wel even moeilijk (die geur!!!), maar ik heb er niets van gepakt!
Ik heb me vanmorgen gewogen, de laatste keer dat ik me gewogen had was half december (bij een soort dieëtiste, hun programma was echt niets voor mij--> zakjes met eiwitten eten en voor de rest 's avonds alleen sla en dat 5 weken lang!?!)
En ik ben sinds half december 4,3 kg kwijt! (schouderklopje voor mezelf!)
Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik wegen leuk vond! haha.

Ookal weeg ik me nog niet en dus geen idee of er al wat af is, zolang ik opschrijf wat ik eet let ik er toch ook meer op.
] 
)
Ilse schreef:Wist je trouwens dat 3 eetlepels Brinta met water ivp melk maar 60 calorieen bevat?
En ik vind het niet eens vies, zo eerder eigenlijk nog lekkerder

Als je dit volhoudt en gewoon op gewicht blijft, is het super toch!
Maar werkt wel

eroslover schreef:@ spetterlover : de appel was onderdeel van de lunch, ik heb ook een musli bol gegeten. Verder eet ik bijna altijd bruin brood dus dat komt wel goed. ik heb net ook nog een halve groene paprika gegeten. verder weet ik dat ik meer moet drinken . Maar krijg dat niet echt voor elkaar hoe ga ik dat doen?