wcf: bizarre reactie van je schoonouders zeg. tja, bij het gardameer zitten inderdaad alleen maar nederlanders, dus kan je lekker je eigen taaltje spreken. als we nu iets juist NIET willen is het nederlands spreken met anderen op vakantie.
Sok, Het gaat over het Stebo in Amsterdam als je dat bedoeld temminste.
BA: het zijn meer me ouders die voor particulier hebben gekozen want ze willen het beste voor me en vanwege allerlij dingen die zijn gebeurd in mijn verleden zien ze mij niet op een reguliere middelbare school weer vrolijk rondlopen. En het heeft nog een paar andere redenen maar is teveel om dit uit te leggen.
Js ik weet ook wel dat hun erachter staan en ze zeggen ook van het is je eigen keuze of je het wil enz. Maar het is eenmaal een karaktertrek van mij dat ik me heel snel schuldig voel. En daar komt bij dat mijn vader constant loopt te grappen waardoor ik onbewust mijn keuze laat beinvloeden.
Ukje, probeer je niet te laten leiden door een schuldgevoel, en zeker niet vooraf. Volgens mij onderschat je, jezelf een beetje. En ook al lukt het niet, als je, je best doet kun je jezelf niets verwijten.
Mijn dagje ging goed, keurig aan de planning gehouden. Alleen hardlopen ging niet door omdat ik onverwacht nog een keer naar mijn pony moest omdat ik mn portomonee in de poetskist had laten zitten... Niet dat ik er heel rouwig om was trouwens, had niet echt zin.
Planning morgen: O: brinta t: walnoten/rozijnen L: 3 vb met zalm en ham t: smoothie van sinaasappel, appel, banaan en druiven A: tartaar met gepofte aardappel en broccoli
Ik ben ook wel benieuwd naar een link van die schimmel merrie?
Ach, en je hoeft niet gelijk te kopen als je gaat 'kijken' he. Dus stel dat je naar een NF gaat kijken van 1.45, en je ziet dat je er niet goed oppast (wat ik zelf niet denk) dan kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wilt. Maar wil je echt wedstrijdjes gaan rijden? Of meer als hobby?
Uk, als je het graag wilt en je ouders staan erachter zou ik het doen! Als je je goed ervoor inzet en het zou toch uiteindelijk niet lukken zullen je ouders je dat echt niet kwalijk nemen hoor! Maar je moet nu niet gelijk gaan denken dat het niet gaat lukken, ga er voor, het lukt je vast wel!
Mijn dagje:
O: 2 vk boterhammen appelstroop en pasta T: krentenboterham met beetje suiker erover T: appel en een koekje L: 2 vk boterhammen tomaat en iets van vleeswaar en glas optimel T: ? D: zilvervliesrijst met babipangangsaus (uit een potje) zonder vlees T: meloen
Ben aan t oppassen en hebben hier bijna geen beleg... appelstroop kon nog net een boterham van en verder hebben ze alleen hagelslag,pindakaas, pasta Gelukkig hadden ze nog een soort vleeswaren in de vriezer dus dat heb ik eruit gehaald voor vanmiddag.
Leuk paardje ja, ben benieuwd! Hier was vandaag een 2e hands paardenspullen verkoop. leuk! heb een aantal dingetjes gekocht en een oud shetlanderzadeltje verkocht. was gelijk weg!
Ben blij dat het zonnetje eindelijk schijnt.
Pim lijkt nog steeds een ietsiepietsie onregelmatig maar denk toch niet dat het in zijn rug zit... in de wei maakte hij enorm hoge vreugdebokken en rolde gewoon van kant naar kant... Maargoed als de DA moet komen voor Tiara kan ze ook wel even naar hem kijken... denk dat ik vanmiddag wel gewoon een rustig buitenritje ga maken.
Mijn dag:
O: 2 boterhammen 1 met filet americain 1 met pindakaas T: - L: 2 boterhammen T: stuk fruit A: Pasta
ben er niet echt tevreden over. zou nog wat tussendoor moeten nemen maar toen was ik naar die beurs...
Ja heb gemaild gisterenavond naar die mensen dus afwachten maar... want ja erg belangrijk is dat de pony licht te rijden is (zich niet sterk maakt/vasthoud) vanwege mn schouder. En de meeste paarden doen dat toch vaak wel regelmatig... (heb er al meerdere gemaild)
Ga vandaag nieuwe paardrijbroek kopen (ga 19 juli t/m 26 juli op ponykamp en wil graag dan wel een goede paardrijbroek hebben). Pfff.. ben gewoon altijd bang, pas dan toch weer nergens in enzo. Gelukkig gaat mijn ouders mee, zijn altijd een reuze steun voor me.
Mijn dagje..: O: 2 boterhammen met pindakaas, aan 1 kant gesmeerd en dan andere boterham bovenop + 1 appel T: 1 wafel L: 1 bolletje met gebraden gehakt, 1 boterham met pindakaas, 2 glazen melk + aarbeiden
Zo, wat een rustig dagje hier! Ben je nog geslaagd voor je rijbroek flevo? Ik vind rijbroeken kopen ook altijd een ramp, het lijkt wel of die dingen in hele rare modellen worden gemaakt, ze zitten bij mij altijd te strak bij mn buik. Pivanti, ook al is het geen nf, die schimmel is ook erg leuk hoor!
Mijn dagje ging erg goed en ik heb braaf hardgelopen. Heb nu alleen erg trek in kaas, maar moet maar proberen om er af te blijven.
Planning voor morgen: O: brinta t: vb met jonge kaas L: 2 vb met zalm t: smoothie met sinaasappel, appel, banaan, druiven t: glas perensap A: vk pasta met pesto, kip en mozzarella
Beweging paardrijden en als het droog is een rondje skaten.
@Lieke: ja, gelukkig wel de eerste was gelijk goed helemaal blij natuurlijk het is een hele donker blauwe, en ik heb nog een aardig donker blauwe (maar niet zo donker als de paardrijbroek) shirt gekocht en nog een knal rode en nog een cap (naja, gekocht, allemaal nog voor mijn verjaardag eigenlijk was het alleen de paardrijbroek maar toen we daar toch waren.. haha).
@Sizzy: ach, sommige dagen gaan minder, maakt opzich ook niet uit toch? Zolang je maar probeert na een tijdje weer op te pakken zoals je zei..
weten jullie dat je van een half uur paardrijden (als je natuurlijk wel een beetje fanatiek bent) dat je 195 calorieen verbrand
en na een tijdje goed bezig geweest te zijn was ik weer een tijd dat ik minder gezond at En nu ben ik weer goed bezig Net een verjaardag gehad en heb gewoon niks gesnoept Heb me ingehouden
Fammie, Ik zou je vertellen ben nooit goed bezig met eten dan eet ik te weinig dan kan je het gewoon geen eten meer bij mij noemen en nu hoop ik eindelijjk dat ik NORMAAL ga eten wordt er zo ziek van.
kan een van jullie mij de betekenis van homofoob geven kan het nergens in het woordenboek vinden. Of het moet dezelfde betekenis als homofoon hebben.
Gister een iets mindere dag gehad. Niet superslecht maar weinig..
Vandaag staat in de planning:
O: 2 d.bb met filet am. pesto T: banaan L: 2.dbb met parmaham T: ? D: 3 d.bb met makreelfilet en yoghonaise erop D: bakje vanilleyoghurt T: ?
Ik heb ook een liter sinaasappelsap die van mezelf op moet. Ik leg de grens de komende week even op de 1 liter per dag. Wanneer dat goed gaat gooi ik er nog wat bovenop want ik vind het écht moeilijk genoeg vocht binnen te krijgen.
Ok bedankt. Eerst dacht ik ook dat het daar mee te maken had maar toen ik het artikel helemaal uit had begon ik me toch af te vragen wat het precies betekende.
Ga zo meteen maar weer is sporten na 6 maanden echt niets meer hebben kunnen doen. Ik merk gewoon dat mijn conditie nodig aan herstel toe is en mijn lichaam dat ook wil.
Goed van je hoor!! Wat ga je precies doen?? Ik heb ongeveer hetzelfde besluit genomen.. Vorige week weer eens 15 km op de skates gestaan.. Was wel even doorzetten maar geeft je weer zoveel nieuwe energie Ga vanaf volgende maand een maand onbeperkt fitness doen, en daarna 1 keer per week.