Auwtsj Henzz!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Dan lijkt me 50 kg al veel te licht en kan me dus ook niet voorstellen dat jij een buikje hebt...Sorry hoor...
holly schreef:Wat een ander over je te vertellen heeft, heb jij niets mee te maken. Jij moet tevreden zijn met je lijfje, niet je moeder, je buurvrouw of de kerstman.
holly schreef:Natuurlijk is het altijd goed om op te letten wat je eet, maar eens een pizza, wat friet of de mac is voor jou leeftijd heel normaal hoor. Noem het gek of vreemd, maar waarschijnlijk zul je van 1 of 2 keer in de week lekker vet eten nog geen grammetje aankomen. Daar is jou lichaam gewoon nog niet aan toe.
Citaat:Het is absoluut niet verkeerd om te zeggen, fruit is gezond en dus eet ik dat elke dag, ik doe gezond beleg op mijn boterhammen en ik let op dat ik geen vette dingen eet zoals mayonaise, jus enz.
Citaat:Een buikje moet je je geen zorgen over maken. Dat hebben alle dames hoor
Citaat:Ja, maar als ik merk hoe makkelijk IK daar wat aan kan doen, dan wil ik dat ook doen..
kenso0wlover schreef:Maar wel te weinig voor wat je eigenlijk nodig hebt om gewoon op gewicht te blijven
ladyjoy schreef:Planning morgen:
O: 2 volkoren boterhammen, kipfilet
T: AH Fruitkick
L: 3 bruine boterhammen, kaas 48+, vruchtenhagel (op werk)
T: appel
T: 1.5 volkoren boterham, pindakaas
A: aardappelen, groenten, fruit
T: bak aardbeien
Beweging: 7 uur werken waarvan 1 uur gewandeld + rolstoel duwen, 30 min lopen, 1.5 uur sportschool.