Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Super Katja!! Ik heb sowieso de theorie dat als je een bepaald aantal kilo's bent afgevallen dat de mannen in het algemeen je ineens weer zien staan. Tenminste, ik heb het nu twee keer meegemaakt dat ik veel ben aangekomen en afgevallen.
Mocca schreef:Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Appel, pakje evergreen, plakje ontbijtkoek, café noirtje en drop (jaja, vreetbui is weet het)
L: 1 beschuit met halvajam, 1 volkorenboterham met cornedbeef
T: Komkommer
A: Gebakken aardappeltjes, sla en gegrilde tonijn
T: Kiwi
ReBeL_Valibu schreef:hoi,
mag ik me ook melden? ik weeg nu 55kg en ik wil er 5 vanaf
VanillaQueen schreef:LittleAnn schreef:Super Katja!! Ik heb sowieso de theorie dat als je een bepaald aantal kilo's bent afgevallen dat de mannen in het algemeen je ineens weer zien staan. Tenminste, ik heb het nu twee keer meegemaakt dat ik veel ben aangekomen en afgevallen.
Denk dat het ook wel aan je eigen uitstraling ligt, over het algemeen voelen de meeste mensen zich toch niet enorm aantrekkelijk onder een laag vet.
En als ik me weer dik en lelijk voel heb ik ook altijd het gevoel dat ik onzichtbaar ben![]()
Mocca schreef:ReBeL_Valibu schreef:hoi,
mag ik me ook melden? ik weeg nu 55kg en ik wil er 5 vanaf
Hoe lang en oud ben je?
Want 55 kilo is écht heel weinig.
Citaat:Denk dat het ook wel aan je eigen uitstraling ligt, over het algemeen voelen de meeste mensen zich toch niet enorm aantrekkelijk onder een laag vet.
En als ik me weer dik en lelijk voel heb ik ook altijd het gevoel dat ik onzichtbaar ben![]()
LittleAnn schreef:Super Katja!! Ik heb sowieso de theorie dat als je een bepaald aantal kilo's bent afgevallen dat de mannen in het algemeen je ineens weer zien staan. Tenminste, ik heb het nu twee keer meegemaakt dat ik veel ben aangekomen en afgevallen.
LittleAnn schreef:Mijn planning:
o: magere yoghurt (heb ECHT geen honger...)
t: twee kiwi's en een appel
l: twee volkoren crackers met philadelphia light paprikaen een salade met komkommer, wortel en een gekookt eitje
t: twee volkoren cracker met philadelphia light paprika en misschien nog een liga als ik honger krijg
a: groentensoep met stokbrood en beleg (pas om 20.00)
Vanmiddag lekker salsa dansen