Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(Alhoewel ik mijn havermout ontbijtje en magere kwark/kaneel wel echt ga missen haha) Verder lekker genieten!

)

ChantalSmook schreef:Zo mijn laatste lijstje voor vakantie! Ik ben er over 16 dagen werken! Mijn voornemen voor vakantie is om wel elke dag mijn groente/fruit binnen te krijgen. Heb een potje stroop en groente thee mee en verder ga ik het allemaal wat los laten(Alhoewel ik mijn havermout ontbijtje en magere kwark/kaneel wel echt ga missen haha) Verder lekker genieten!
.
O: Magere kwark, 1 peer + lijnzaad/kaneel
L: 70 gr havermout/melk/lijnzaad/kaneel
T: stukje aardbeien/slagroomtaart, 1 sneetje muesli/notenbrood met halvererine en 5 rijstwafels (3 met sandwichspread en 2 chocopasta).
A: 100 gr kipfilet, 360 gr 'Mexicaanse bonenschotel(potje van hak)', 2 tomaten, flink stuk komkommer en halve groene paprika
T: Op weg naar Amsterdam, wellicht dan nog wat te snoepen e.d.
B: 45 minuten oefeningen uit de BBB/Bootcamp lessen, 2 x 50 minuten fietsen
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, lijnzaad, chia, nibs en honing; appel
T: 26 gram whey (proefverpakking in de smaak strawberry milkshake, brrrr wat chemisch)
L: 1 spelttortilla (van 30 gram speltmeel) met kidneybonen, 1 paprika, 1 tomaat, halve avocado en sla
T: peer, roggecracker met pindakaas, handje rozijnen en drie gewelde abrikozen
A: 35 gram spelt en 40 gram risottorijst (had niet zoveel spelt meer) met cashewcrème, tofu, doperwtjes en witte asperges
B: 30 minuten fietsen, 1 uur KT, 1 uur wandelen, halfuurtje huishouden en spullen naar zolder sjouwen

De cashewcrème maak je door cashewnoten een paar uur te wellen in water, en daarna samen met wat citroensap, peper en zout te vermalen in en keukenmachientje of staafmixer. Is een veganistische vervanger voor kaas. 
Bevroren bloemkool ook niet.
Geniet ervan. 
Cheetahfan schreef:O: Bakje griekse yoghurt optimel perzik/magere yoghurt met wat goijbessen, incabessen en cranberry's,
T: appel
L: 2 speltbh(kaas en kipfilet), rijstwafel
T: rijstwafel met hazelnootnotenpasta, 2 mandarijnen, stukje 85% chocolade
A: Witlof, paksoi en restje bloemkool in de wok met kerriepoeder, tartaar met wat ketchup
T: waterijsje, nectarine, paprika in stukjes
D: Thee en Crystal Clear
B: Niets, morgen eerste examens dus vooral veel hersenwerk