Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Zo mijn laatste lijstje voor vakantie! Ik ben er over 16 dagen werken! Mijn voornemen voor vakantie is om wel elke dag mijn groente/fruit binnen te krijgen. Heb een potje stroop en groente thee mee en verder ga ik het allemaal wat los laten(Alhoewel ik mijn havermout ontbijtje en magere kwark/kaneel wel echt ga missen haha) Verder lekker genieten!
.
O: Magere kwark, 1 peer + lijnzaad/kaneel
L: 70 gr havermout/melk/lijnzaad/kaneel
T: stukje aardbeien/slagroomtaart, 1 sneetje muesli/notenbrood met halvererine en 5 rijstwafels (3 met sandwichspread en 2 chocopasta).
A: 100 gr kipfilet, 360 gr 'Mexicaanse bonenschotel(potje van hak)', 2 tomaten, flink stuk komkommer en halve groene paprika
T: Op weg naar Amsterdam, wellicht dan nog wat te snoepen e.d.
B: 45 minuten oefeningen uit de BBB/Bootcamp lessen, 2 x 50 minuten fietsen
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, lijnzaad, chia, nibs en honing; appel
T: 26 gram whey (proefverpakking in de smaak strawberry milkshake, brrrr wat chemisch)
L: 1 spelttortilla (van 30 gram speltmeel) met kidneybonen, 1 paprika, 1 tomaat, halve avocado en sla
T: peer, roggecracker met pindakaas, handje rozijnen en drie gewelde abrikozen
A: 35 gram spelt en 40 gram risottorijst (had niet zoveel spelt meer) met cashewcrème, tofu, doperwtjes en witte asperges
B: 30 minuten fietsen, 1 uur KT, 1 uur wandelen, halfuurtje huishouden en spullen naar zolder sjouwen
Cheetahfan schreef:O: Bakje griekse yoghurt optimel perzik/magere yoghurt met wat goijbessen, incabessen en cranberry's,
T: appel
L: 2 speltbh(kaas en kipfilet), rijstwafel
T: rijstwafel met hazelnootnotenpasta, 2 mandarijnen, stukje 85% chocolade
A: Witlof, paksoi en restje bloemkool in de wok met kerriepoeder, tartaar met wat ketchup
T: waterijsje, nectarine, paprika in stukjes
D: Thee en Crystal Clear
B: Niets, morgen eerste examens dus vooral veel hersenwerk