Tnx Zitten een paar belegjes bij die ik eigenlijk helemaal niet ken, ga ik eens proberen
Sizzy: Ik ga nu niet expres te weinig eten hoor! Maar ik was vanmorgen ernstig laat m'n bed uit Toen bokken en douchen enzo en opeens was het al tijd om te gaan werken Dus had ik ff snel broodje meegenomen, en na het werk ff snel 2 beschuitjes en toen door naar Tryggur (kom ik nu net vandaan) pak zo nog wel even iets, denk een appeltje En vanavond gewoon goed warm eten en 's avonds nog een schaaltje yoghurt Moet weer ff beter in gaan plannen
Ik ga ook weer eens vliegen. Zo even paardjes binnenhalen, dan snel eten en met vriendje naar de Makro. Ze hebben skipakken in de aanbieding.
Met kerst werd er namelijk door mn schoonouders gevraagd of ik mee wilde op wintersport. Hun gingen al met zn 5en (ouders, zusje + vriend, en mijn vriend), en t is een 6 persoons huisje. Vroegen ze ineens of ik t gezellig zou vinden om mee te gaan. 31 Januari al Heb al voor een leuk prijsje een snowboard+ bindingen + schoenen gekocht. Heb al 1 skibroek maar dat is toch te weinig denk ik, dus maar even kijken hihi. Wel goed voor de beweging zo'n weekje snowboarden
Ik heb niet van die echte zeg maar, gewoon van dat poeder wat je met kokend water kan aanmaken. Maar is evengoed wel even lekker Mwa 1 kopje moet kunnen vind ik
Ik ben nog nooit op wintersport geweest Alleen een keer naar Snowworld Uurtje ski les gehad, dat ging best Toen uurtje snowboardles, heb meer sneeuw liggen happen dan dat ik naar beneden gleed Nee, niet mijn ding