Ik heb net een galstenenaanval weer gehad ben 't echt zo zat he. Ik heb echt zoiets van: trek dat stomme ding er maar gelijk uit
Armaris
Geplaatst: 19-02-09 20:40
Wat een prachtige foto's!! Ik vind foto 15 het mooist
irene85
Geplaatst: 19-02-09 20:42
Ja klopt, maar ik verbrand ook weinig.[/quote]
alleen in rust verbrand je al tussen de 1200 en 2000 kcal. Laten we bij jou uitgaan van 1200 omdat je weinig beweegt. Je komt nu aan nog geen 700 kcal en je lijf gaat dus op de spaarstand. Je geet aan dat je gaat snoepen, maar dat komt omdat je lijf barst van de honger; de suikerdip! op het moment dat je dit volhoudt, breek je je eigen lijf af.
monica, balen dat je ziek bent geworden. wel goed gegeten hoor!
sanne, ik zal morgen ff googlen naar een goede zaak voor je.[/quote]
Bedankt voor de tip, ga er zeker rekening mee houden!
als je koortsig bent, mag je sowieso niet sporten. de koorts kan op je hart slaan met fatale gevolgen. echt een no-go dus!
mooie foto's paulien!
noor, wat is er nou gebeurt? heb ik daar overheen gelezen?
ingrid, lekker ff bijtanken nu dan. morgen zie je idd wel verder.
ik zit weer braaf aan de studie nu. wil perse die ene opdracht afhebben vandaag, dan kan ik morgen aan de literatuurstudie van module 3 beginnen (en het huis doen, de was wegvouwen en strijken en boodschappen doen...)
stil hier geweest vanavond trouwens. ik ga ook zo naar bed. de opdracht is klaar! kan dus met een gerust hoofd gaan slapen en morgen op naar de nieuwe module. ben helemaal trots op mezelf haha