[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 15:09

Leuk dat je een verzorgpaardje hebt Lachen

Oke wat is 't voor school dan?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 15:40

@Blesje: ik hou erg van aardappels, brood enz.. Ik kan anders trouwens totaal niet naar de wc Bloos. Bij mij is het niet zo'n geschikt dieët, maar zoals bij jouw, als je die dingen toch niet lust.. Waarom niet?
@Pivanti: ik heb afgesproken om haar na ponykamp (ga over 8 dagen weg, en kom 26 juli terug) haar te pmen. Want, of: ik kan bij haar langs, of ze heeft de pony al verkocht. Ik kan niet eerder omdat ik mijn nicht mee wil hebben en die kan dit weekend niet en daarop ga ik dus op kamp. Ze houdt de pony niet vast (begrijpelijk) dus ik moet even kijken. Diezel doet het nog steeds super! Haha!
Maar ik vind dat paardje die jij hebt gezocht op marktplaats ergggg leuk Haha!. Ziet er mooi uit!
@Ukje: fijn dat je verzorgpony zo lief is Lachen om wat voor ras gaat het? KWPN ofzo?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:04

Een particuliere school Bloos

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:20

Leuke pony idd, pivanti, en een NF is altijd leuk!
Flevo, als je ontbijt je enige probleem is, zou ik gewoon dit dagritme proberen vast te houden. 3 boterhammen en ontbijtkoek is idd wat veel, maar als je dan de rest van de dag wel goed kan volhouden zou ik het gewoon zo laten.
Leuk dat je een verzorgpony hebt gevonden, veel plezier ukje.

Ik baal een beetje van mijn eigen pony. Vroeger was hij rond en mollig (en paste goed bij mij). Nu is hij echt mager en zijn weiland is een grote moddelpoel en staat feitelijk niets meer op. Goed, daar valt tegen op te voeren, maar ik krijg een beetje het idee dat hij uit de kudde is weggepest. Hij staat als enige ver uit de buurt en het lijkt wel of hij niet bij de rest in de buurt durft te komen. De leider geeft hem namelijk regelmatig een pak rammel als hij naar 1 van zijn vriendjes gaat. Pff, ben echt niet blij met die situatie.

Mijn dag
O: brinta
L: 3 vb met ham, 2 glazen perensap
t: bakje druiven
t: cup a soup
t: glas perensap
A: vk pasta met zelfgemaakte pesto en tomaten
t: cracker met?

Half uurtje hardlopen en rustig paardgereden.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:24

Welke instantie is het Ukje?

@Lieke, dat is inderdaad niet fijn. Is het niet mogelijk om een stukje weide af te zetten, zodat hij daar samen met een vriendje op kan? Dan kunnen ze later eventueel weer samen "reintegreren" in de kudde. Lachen

Van stress kunnen paarden ook afvallen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:34

BA: jep ben zeker geslaagd Ja
Witte broek tot op de knie, wit kort linnen broekje, leuk streepjes strapless shirtje, bruin/wit gestreept shirt met zo'n brede hals, donkergroene gympies, leuk bloemig zomerjurkje Haha! en nog een simpel donkergrijs shirtje met wat tekst erop

Flevo: klopt, ik weeg nu 61 kilo bij 1,72. Mijn streef ligt rond 59/60 kilo, ben het laatste half jaar steeds stiekem weer bijgekomen nl, op 59 heb ik echt een jaar netjes gezeten. Dus een paar weken geleden zat ik weer op 64 of zo en dat voelt echt niet fijn Ik ben ook zeer zeker niet dik hoor, alleen voel ik me bij 59/60 kilo op mijn best Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:16

@Lieke: ik denk ook dat ik het zo hou... goed ontbijt voorkomt bij namelijk vreetbuien..
@Sizzy: hihi jij bent even lang als mij en ik zou ook wel rond jouw gewicht willen Tong uitsteken dus je bent mijn voorbeeld, haha Bloos

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:23

paulien, lekker zo verder ontbijten. je rest van de dag is dus echt prima zo.
sizz, wat fijn dat je zo lekker geslaagd bent, foto's!
uk, waarom gaat je voorkeur naar die particuliere school? fijn dat je een paardje gevonden hebt trouwens!
lj, leuk dier, al zijn het volgens mij niet de meest voordelige foto's die gemaakt zijn Clown

ik heb mijn dag prima volgehouden. ga zo nog avondeten. patatje met kipnuggets. ach, heb de hele week gezond gegeten dus dan kan het wel een keer. kom totaal vandaag nog steeds maar aan 1700 kcal, dus zou eventueel zelfs nog wat bij kunnen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:23

sizzy, ik voel mij dik bij jou Tong uitsteken

ik ben nog geen 1.65 en weeg al bijna 60 kilo Nagelbijten / Gniffelen

Heb alleen een tegenslag weer... zware bijholte ontsteking met bijbehorende antibiotica... vandaag gekregen. Morgen ga ik op vakantie Clown
Handig dus Nagelbijten / Gniffelen
lekker pafferig gezicht krijg ik van die rommel, maar ja... dat heb ik nu ook door al dat vocht in de bijholte.

Dus dames, ik ben 2 week pleite Tong uitsteken
lekker in la france Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:27

@Welshcobfan: hoe moet ik me dan wel niet voelen ... Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:29

hahaha nou moet ik zeggen dat het nu puur komt door mijn kop Tong uitsteken die voelt aan als 25 kilo Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:32

wcf: betershap! bijholtes die vol zitten doen zooooon pijn!
waar in frankrijk ga je naartoe?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:40

De streek de somme, vlakbij calais Lachen
in een baai van de rivier de somme die kruist met de zee Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:44

oehoe! mooi gebied! lekker hoor, wij gaan pas over 4 weken; wij vertrekken naar de provence. daar komen we al 10 jaar inmiddels en zijn helemaal verslingerd aan die streek.
ga je kamperen, caravannen of in een hotel/appartement?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:52

provence... daar wil ik volgend jaar heen. Lijkt mij heeerlijk! Lachen (haha ja ik ben ook zo'n francofiel Clown)
Wij hebben een stacaravan die je eigenlijk niet eens zo mag noemen Nagelbijten / Gniffelen het is meer een soort huisje, maar wel klein: 15 m2. (knus dus).

Vroegah ging ik altijd jaren naar st. george de didonne, 100 km boven bordeaux. Ook een heerlijke plek!

Volgend jaar nemen wij wel de caravan mee van pa en ma Lachen wij hadden nu helaas al geboekt voordat wij een auto kregen die een caravan kon trekken (opa ging niet eerder dood namelijk Nagelbijten / Gniffelen).
Maar een jaartje zo 'luxe' vind ik nog wel lekker.

Jullie dan?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:54

de bordeaux-streek is ons te groen Clown valt te veel regen daar haha.

wij gaan altijd kamperen. klein tentje mee en de zon in. het is daar altijd mooi weer, dus we leven echt volledig buiten.
de provence is zo verschrikkelijk mooi, wij zitten vlakbij Lac de St. Croix, maar dan net buiten het toeristengebied. Op de camping is geen hol te beleven, maar wij vermaken onzelf wel!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:55

hahaha ja tegenwoordig is de bordeaux streek inderdaad te groen Nagelbijten / Gniffelen
10 jaar geleden hadden wij altijd stralend weer, maar nu niet meer...
Ik vind sowieso op de meeste campings geen hol te beleven, want bingoavond is nou niet aan mij besteed bv...
of erger: karaoke!

Nee wij hebben ook een rustige camping hahaha Haha! heerlijk!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:04

deze camping is niets en heeft niets. er komen voornamelijk fransen uit de noordelijke helft en de enige buitenlanders zijn een aantal duitsers en een handjevol nederlanders die er net als wij al jaren komen. Je kan er alleen 's ochtends brood kopen en verder niets Clown
en wij vinden het er helemaal geweldig!

heb net via marktplaats op een oproep gereageerd. we willen erg graag een huishoudelijke hulp en alle via-via wegen zijn uitgemolken. iedereen is hard op zoek of niet tevreden of wel tevreden maar die hulp heeft geen tijd meer Boos!
vind het wel eng hoor!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:07

hmmm lastig!
hopen dat het wel leuks opbrengt zo'n oproep!

(weet je wat mijn ergste vakantie was? 3 week gardameer... uit je tent rollen om 6 uur s ochtends vanwege de hitte en dan bijna iedereen tegen je zei: 'goedemorgen buuf' Clown en dan zit je in italie! )

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:10

welshcobfan
Ik ben maandag terug gekomen uit italie Knipoog
En ik weet wat je bedoeld Ja
Wij zaten vlakbij het gardameer ook Lachen
Voor Agility voor de honden *LOL*
maar het was warm daar Wow!
Maar heb toch wel leuke dagen gehad
Jammer genoeg zijn we eerder terug gekomen naar NL omdat me ma last van der rug had en niks meer kon doen Ach gut
Anders gingen we helemaal naar het gardameer toe Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:14

Welshcobfan schreef:
hmmm lastig!
hopen dat het wel leuks opbrengt zo'n oproep!

(weet je wat mijn ergste vakantie was? 3 week gardameer... uit je tent rollen om 6 uur s ochtends vanwege de hitte en dan bijna iedereen tegen je zei: 'goedemorgen buuf' Clown en dan zit je in italie! )

ROFL

wahaha dat hebben wij ook gehad, maar dan bij het Lagio Magiorre. Wat een drama zeg. boekje van de anwb met 'rustiek kamperen' en dan op volledig nederlandse campings terecht komen waar de tentdoeken aan elkaar staan met dezelfde haringen Clown
gelukkig zaten wij vlak bij zwitserland en zijn we dus daar vaak heen geweest

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:25

Mijn schoonouders gaan alleen maar naar landen waar ze de taal goed spreken, dus die gaan dit jaar naar het gardameer toe Nagelbijten / Gniffelen kun je lekker nederlands spreken Tong uitsteken

Die mensen verklaarden ons voor gek dat wij vorig jaar in de hitte naar griekenland gingen en nu zoeken ze zelf de hitte op Verward
Werden ze nog vreselijk boos op mij omdat ik geen positieve reiservaring had van het gardameer! na ja zeg Verward

Het meer was goor, je moest toen perse douchen na die tijd anders kreeg je huiduitslag en het zat tjokvol volkse hollanders Clown
en ja... er was karaoke! in het nederlands! Clown

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 22:12

Ukje, om welke opleiding ging dat ook alweer op de particuliere school?

Lieke, ik dacht even in je profiel spieken en ja hoor, je hebt een NF Knipoog Maar vind ik ook zeker leuke pony's! alleen vaak rond de 1.45 en dat vind ik te klein. Deze is toevallig wel groter Lachen
Vervelend dat je pony niet meer zo fijn staat op de wei. Misschien idd zoals sokje al zei, een stukje afzetten met een vriendje van je pony erbij... zo is het ook niet leuk voor je pony als hij steeds opgejaagd wordt en niet lekker rustig kan genieten.

Ik heb me toevallig gisteren gemeten (was met kindje bij de fysio/ergo en daar hing in de badkamer zon meetding) Ben 1.71,5 meter met schoen was dat, dus zal t zo'n 170,5/171 zijn. En weeg nu 76,4 Wil naar de 68 uiteindelijk, maar rond de 70 zou ook al mooi zijn.

Welshcob, beterschap! Vervelend zeg, net met je vakantie! Hopen dat t snel over is! Fijne vakantie iedergeval! Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 22:27

@Pivanti: wij hadden op de manege een NF van 1,48, en daar paste ik zelfs op met mijn gewicht + lengte (ben 1.72). Dus.. don't worry Haha!

Wij gaan trouwens naar België, de Ardenne. (en de hond gaat natuurlijk ook mee, haha). Haha!

Pff.. heb net gerend met mijn hond Tong uitsteken. Hij kan zooo snel. Ik ben echt sloom, hahaha. Haha!

Ging ik op mijn allerhardst rennen, was eigenlijk wel lekker. Maar ben altijd bang dat ik ergens overheen kukkel (dat is namelijk echt iets voor mij). Dus gewoon naar een grasveldje gegaan, en racen maar met de hond Haha!. Was wel op mijn slippers, niet zo geslaagd, voortaan maar even sportschoentjes aan doen. Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 22:47

Net nog even gemaild naar iemand die een arabier aanbied, schimmel, merrie, 8jr. Was vanavond te laat om nog te bellen naar die mensen van die NF, morgen maar doen (even in mn herinneringen zetten in mn tel haha)

Flevogirl, ja kan ook wel, maar voor t mooie zou 1.50-1.55 beter zijn Knipoog

Zoo sportief, lekker rennen met Diezel! Lachen leuk en cal verbranden Haha! Leuk op vakantie, gezellig met t hondje Lachen

Ik ga naar mn bedje... Morgen ben ik weer vroeg wakker. Slapen bij t gezin waar ik op pas (mensen zijn nog niet thuis maar mag wel gewoon naar bed gaan, neem de babyfoon mee) maar het is zo licht in die kamer, dat ik altijd heel vroeg wakker wordt (half7 ofzo) en dan rond half8 wordt die jongste wakker wat natuurlijk te horen is door de babyfoon.. terwijl ik half9 beneden moet zijn ongeveer... dus duik er beetje op tijd in (als is t ondertussen alweer bijna 23u Vork )
weltrusten
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 11-07-08 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt