Had wel verwacht wat kilo's te zijn aangekomen, maar ben natuurlijk ook flink in beweging geweest op wintersport

Welgeteld 1kg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
seabert schreef:Neem jij geen tussendoortjes?
Hoelang ben je al bezig met sonja, Leonie89?
Gaat al wel de goede kant op hé. Ik heb net koolsalade gehad. Best te eten hoor alleen de ui had een overheersende smaak. Straks maar ff mijn tanden poetsen.
Vanmiddag ga ik weer buiten aan het werk. Opruimen, tuinieren, schapen verweiden, paardenstallen uitmesten. Zo hoop ik direct wat aan mijn beweging te doen. Helaas motregent het nu. Vanochtend was het prachtig weer. Paard en pony hebben zelfs buiten gestaan.
Leonie89 schreef:Ik wil graag in totaal 10 tot 15 kilo kwijt. Ben nu al 5 kilo kwijt dmv Sonja Bakkeren, nu nog de rest! Ben ook al blij met 10 kilo eraf, maar 15 zou echt ideaal zijn. Dan weeg ik 60 kilo! Maar ik weet niet of ik dat kan halen dus...
O: Glas Optimel en cracker met 30+kaas
T: -
L: 2 volkoren boterhammen, 1 x 30+ kaas, 1x filet american. Plus 2 crackers met filet american.
T: -
D: pistolet ham/kaas, cup a soup en iets van fruit
T: weet ik nog niet
Myrdal schreef:Wat drinken julie eigenlijk de hele dag, ik drink praktisch alleen water en 1x per dag of sinaassappelsap of halfvolle melk. Nu ook dus groene thee meegenomen.
Sylhouet schreef:Myrdal schreef:Wat drinken julie eigenlijk de hele dag, ik drink praktisch alleen water en 1x per dag of sinaassappelsap of halfvolle melk. Nu ook dus groene thee meegenomen.
Heel veel thee en ongeveer 1/2 liter water, en wat cola light.
Af en toe een glas vruchtensap, maar niet eens dagelijks.
seabert schreef:vanaf eind november schreef ze met een pauze rond de feestdagen. Daar doen wij het toch ook voor pearl_tje?
denice schreef:net een klein half uur hardgelopen. doegg!!!
Sylhouet schreef:Goed hee, Iris_safarii !
Aan iedereen:
Is het misschien een goed idee om een vaste weegdag af te spreken, bijvoorbeeld de maandag?
Dat iedereen (die hier aan mee wil doen) dan kan posten wat hij/zij die maandag weegt en wat er i.v.m. vorige week maandag is veranderd?