Liserm: Dankje! Mooi lijstje hoor! Lekker he, noten met chocolade.

ChantalSmook: Aah, oke, ja dat is logisch. Ja, dat is het punt dus. Ik val dus niet af, en kom zelfs aan... Zit op gezond gewicht dus dat vind ik niet echt prettig. Maargoed, dat zal dus spaarstand zijn.
Bhris: Mooi lijstje hoor, lekkere dingen allemaal! Geen vlees(vervanger) bij avondeten? Hoe gaat het ballet?

Citaat:O: bakje Griekse yoghurt optimel met wat incabessen en goijbessen, 1 speltbh met kipfilet zongedroogde tomaat, 1 speltkapje met hazelnoot notenpasta
B: 80 minuten fietsen, half uurtje paardrijden
T: appel
L: 1 speltbh metrosbiefoude kaas, bakje magere yoghurt met wat superfoods, rijstwafel met notenpasta
T: nectarine, stukjes komkommer en tomaat, bouillon kip
T2: handje ongezouten pinda's
A: Wat volkorenpasta met zelfgemaakte saus van italiaanse groenten, paprika, tomaat en mager gehakt. Rucola met tomaatjes.
T: Waterijs, sinaasappel, rijstwafel met notenpasta
D: Thee, Crystal Clear
Maar ik vind het heel knap dat je dit beseft!
Dus mss zit ik inderdaad wat laag in eiwitten vandaag.
Zeker groenten, daar blijf ik gewoon van opscheppen...
*hoort de wijze stem van Phor die zegt dat je alles kan leren eten en drinken*
Klinkt wmb ook niet lekker hoor! Ik stel me een kopje koffie voor die smaakt alsof het verdunt is met groene thee, maar dat zal wel niet
) had het uitgetest, en vetverlies zou dubbel zo snel gaan, en het had geen schadelijke effecten voor de gezondheid, aldus zijn onderzoek. Toen was het in promotie bij B&F, dus dacht ik what the hell, ik test het uit!