Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Ik eet braaf Katia alleen moet ik er veel moeite voor doen om me ertoe te zetten. Als ik dan teveel meelees in een topic waarbij er veel mensen heel veel slanker zijn dan ik en zich toch nog zorgen maken dan moet ik uitkijken dat ik me daar niet teveel in mee laat trekken dus vandaar dat ik het een beetje vermijd.Het is echt belangrijk te eten zeker tijdens drukke periode omdat het veel vraagt voor je lichaam, weegschaal zal morgen wel positief zijn als ik je goed versta met te druk en te weinig eten? Maar of dat goed is das wat anders.
Katja schreef:katiavl schreef:Ik eet braaf Katia alleen moet ik er veel moeite voor doen om me ertoe te zetten. Als ik dan teveel meelees in een topic waarbij er veel mensen heel veel slanker zijn dan ik en zich toch nog zorgen maken dan moet ik uitkijken dat ik me daar niet teveel in mee laat trekken dus vandaar dat ik het een beetje vermijd.Het is echt belangrijk te eten zeker tijdens drukke periode omdat het veel vraagt voor je lichaam, weegschaal zal morgen wel positief zijn als ik je goed versta met te druk en te weinig eten? Maar of dat goed is das wat anders.
Katja schreef:Ik wil niet over 4 jaar hetzelfde wegen
Ga mezelf zo maar eens op de fiets schoppen dat zal een lekker workout zijn met deze wind.
Sizzy schreef:Dat is lief katia![]()
Katja, hoop niet dat je je onder andere door mij zo voelt? Omdat ik op gewicht ben en toch hier nog rondhang?
Want het is echt niet mijn bedoeling dat mensen zich door mij zo gaan voelen...
Sizzy schreef:Dat is lief katia![]()
Katja, hoop niet dat je je onder andere door mij zo voelt? Omdat ik op gewicht ben en toch hier nog rondhang?
Want het is echt niet mijn bedoeling dat mensen zich door mij zo gaan voelen...