(Omdat ik slechthorend ben kan ik geen oordopjes aandoen en moet het allemaal met extra apparatuur)Welkom Irene! Post gerust je dagen!
Mijn dagje:
o: kommetje cornflakes
t: halve mandarijn, halve sinaasappel en halve appel

l: 4 boterhammen met magere kaas en banaan tussen.
t: rest van eerste tussendoor

t: klein zakje chips

a: ovenschotel met heerlijke kipfilet, puree, worteltjes en tomaatjes
Vult lekker en is zo heerlijk!Bah bah, op school flink ziek geworden, 's middags tussendoor gaan slapen op de ziekenboeg en gelukkig kunnen uithouden tot en met het 7e uur
Laatste uur dus 
Morgen is het een gigantisch feest, de laatste 100dagen en dan stappen!! Ga vanavond lekker vroeg mijn bedje in en hopelijk voel ik me morgen beter want ik wil het niet missen
je verbrand zoiezo 1500 aan kcal per dag je lichaam heeft ook energie nodig om het in leven te kunnen houden.
Heb maar gezegd dat het in de familie zit 

Moet eerst naar de fysio, op een locatie die 6,5km fietsen is ipv bij mij om de hoek. Daar moet ik om half 10 zijn en fitnessen. Dan op de fiets door naar stal omdat de dierenarts om 11u komt om te enten en Jónas zijn gebit na te kijken. Om 3u komt de hoefsmid, dus in de tussentijd kan ik rijden etc. De fysio is op weg naar stal, wel met een omweg, dus dat komt prima uit. Vanaf daar is het echter nog wel 4,5km fietsen naar de paarden. En ik moet ook op de fiets terug... Hopelijk kan ik met een stalgenootje mee liften op de terugweg. Laat ik mijn fiets gewoon staan en ga ik zaterdag met de auto heen en op de fiets terug.