Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Maar Mocca, als je dat al niet at toen je niet aan het lijnen was, dan komt er toch alleen maar extra bij?
Ik heb in m'n hele leven nog nooit meer gegeten dan 1 bh 's morgens. Ik ga dat echt niet verdubbelen terwijl ik aan het lijnen ben. Beetje tegenstrijdig.
Fitzroy schreef:Maar Mocca, als je dat al niet at toen je niet aan het lijnen was, dan komt er toch alleen maar extra bij?
Ik heb in m'n hele leven nog nooit meer gegeten dan 1 bh 's morgens. Ik ga dat echt niet verdubbelen terwijl ik aan het lijnen ben. Beetje tegenstrijdig.
Fitzroy schreef:Btw, zijn er hier eigenlijk wel 30+-ers in dit topic?
Het wordt nl. na je 30e een stuk moeilijker om kilo's kwijt te raken is mijn ervaring.
Ik ben trouwens nog even nieuwsgierig over welk andere topic jullie het hebben?
Maroush schreef:Hehe bij mij gaat het nu al niet goed meerVannacht de hele tijd op gebleven omdat er lammetjes geboren werden en dan zijn warme chocolademelk met slagroom en koekjes een hele handige manier om wakker te blijven. En gister stonden er pannenkoeken en vandaag patat op het menu
Ik begin morgen wel opnieuw
Lieke schreef:Welkom alle nieuwe mensen!
Misschien leuk als jullie vertellen hoeveel je af wilt vallen.
.
seabert schreef:Ach wat leuk alleen wel vermoeiend lijkt mij. Idd ik zou dan ook beginnen te snoepen als ik zou moeten wachten. Is er ook wat geboren? Die van ons beginnen eind februari. Maar die doen het meestal wel overdag![]()
Fitzroy schreef:Ik kom niet verder dan komkommer en worteltjes maar dat zul je wel niet bedoelen
pearl_tje schreef:Zoals vanavond: weten jullie nog iets lekkers voor bij de film, wat ook gezond is.