Heb ook niet echt maaltijden gegeten, maar meer de hele dag door. Lunch was bijvoorbeeld al om 11.00
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb ook niet echt maaltijden gegeten, maar meer de hele dag door. Lunch was bijvoorbeeld al om 11.00
Ben mezelf ook niet aan het dwingen, eet gewoon lekker. mandy358 schreef:mandy358 schreef:Beterschap Phormicolahet heerst inderdaad volgensmij
![]()
Pff vandaag een lui dagje, en wat doe ik als ik lui ben/thuis/me verveel, juist ja eten!
(Laat)O: 5 amandelen, 1 bb met kaas en tomaat, 1 vk knackebrod met hummus en komkommer
L: ong 250 ml magere yoghurt met 3 pruimpjes erdoor, 1 vk beschuit met pindakaas, 1 vk knackebrod met hummus en komkommer
T: vk beschuit met pindakaas
A: nasi rames (ipv kip vleesvervanger)
T: ong 250 ml magere yoghurt met 3 pruimpjes erdoor, 2 kersen
D: water en thee
B: 1,5 uur relax op stal bezig geweest, 2 km fietsen, 10 km skeeleren
Lijstje afgemaakt![]()
Waarom heb ik een banner van taart? En ik heb al zo een trek in ongezonde dingen
) Soms wel dat ik een kwakkeldagje heb maar zet eigenlijk nooit door.
Ik werkte vroeger als keukenhulp, super leuk.
, door de stad gesjokt en uur spinning
Ik krijg altijd honger van de bakkerskraam en de notenkraam.
Ik doe bediening en keuken.
Maar het is op een boot met verschillendr verdiepingen, dus met veel trappen.
Vond het ook best slim haha. Ik heb mezelf voorgenomen de dagen dat ik vrij ben nu echt goed op te letten en zaterdag als ik weer naar het festival ga dan wat kan snacken. Op een boot, oh dat is wel bijzonder! Maar inderdaad dan veel de trap op en af dus!

LisErm94 schreef:O: 80 gram havermout, 10 gram lijnzaad, 200 ml ongezoete sojamelk, 50 gram blauwe bessen & 100 gram aardbeien
L: 56 gram speltbrood met 11 gram jonge kaas, 1 snee roggebrood (67kcal) met 10 gram appelstroop, 1 mineola, halve groene paprika en 15 gram studentenhaver
T: 1 appel, halve groene paprika, 8 kauwgoms
A: groenteschijf, 140 gram erwtjes, 150 gram snijbonen, 125 gram (na koken) zilvervliesrijst, 5 ml wokolie
T: Klein softijsje![]()
D: 1x koffie, 3x groene thee, veel water
B: workout 1 van br, 15 min spinfiets, 15 min fietsen
Beterschap aan alle mensen met buikgriep
. Ik werkte ook lang zonder officiele pauze in de horeca. Je past je werktempo aan de spitsmomenten aan. Doe dat trouwens nu zelf ook. Heb ook werkdagen van 9,5 uur in de zorg zonder betaald pauze. Dus je pakt momenten wanneer het kan. Soms moet je even snel eten en soms kun je wel rustig zitten zonder dat je gestoord word.
Als we een tussenstop maken en de mensen zijn van boord, dan kan ik even zitten.
Als alles schoon is iig.
Maar dat is niet tijdens de lunch/het diner ofzo. Best lastig, want ik heb zoiets van, als ik wat eet wil ik er ook van genieten haha. 
Wij hebben er 4 denk ik.
Kaas, noten, fruit en bakker. En vis trouwens. 
Een soort stroopwafels in kruimels in een zakje, en je kan er stroop bij doen
Bij stress eet ik ook vaak meer.