Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stonden boven op een tafel in de kas, en nog weten ze er bij te komen he.. Ik had er verder geen zaadjes meer van, dus helaas, geen aubergines dit jaar..
komkommers worden niet snel lang en dun, ze hebben vooral veel zon nodig heb ik gemerkt.
veel en vroeg voorzaaien
Bedacht me alleen dat ik vergeten was courgettes te zaaien
Dus die kunnen dan mooi op de vensterbank. En nog even langs het tuincentrum voor inspiratie denk ik
Of hebben jullie nog must-haves? Komkommer en aubergine eet ik eigenlijk nooit. Heb nu pompoenen, tomaten, paprika's, avocado, cucamelons en twee unidentified objects.
Wij eten/gebruiken veel prei, peulvruchten, aardappelen, uien en aardbeien, dus daar heb ik vrij veel van in de moestuin staan. En natuurlijk de tomaten, ik heb vooral vleestomaten omdat we er vooral soep en saus van maken.
Die staan bovenaan op mijn lijstje. En misschien bosbessen, ook heel gezond.
mijn moestuin vanuit het einde van de tuin. Achter mij rest het akker met 2 pruimenbomen. In de verte staat mijn tomatenkastje. Met een druif erin.

Ik heb in het begin al eens getemd of ze niet konden worden samengevoegd, maar helaas geen reactie gehad van een mod..
Weet niet waar ik nu moet reageren haha.
En ook de komkommer en watermeloen wil niet zo groeien, lijkt alsof ze gewoon gestopt zijn.