Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En op de aardappels de Colorado kever.
Ik zag ergens voorbij komen dat iemand online zijn tuin had ingericht, weet iemand toevallig nog die site? Of was dat niet hier?
Een aantal plantjes hadden twee of drie blaadjes en zelfs een paar bloemetjes, en ineens allemaal weg.. Dus vanmiddag maar wat uitlopers uitdoen die nog hier en daar in de tuin groeien van vorig jaar, en dan eens een tunnel er over. Hopelijk helpt dat!
Denk niet dat er nog vorst komt he..
8nnemiek schreef:Hoe hebben jullie plantjes de vorst overleefd? Hier zijn er een hoop blaadjes van mijn tomaten omgekruld, maar aan elk plantje zitten ook nog wat groene blaadjes, dus ik hoop dat ze door blijven groeien en eventueel kan ik een diefje laten doorgroeien als de top kapot zouden zijn.
8nnemiek schreef:Ze staan bij mij nu ook in de kas inderdaad, al een hele tijd, maar ik heb er straks binnen geen plek meer voor dus ze moeten uiteindelijk buiten in de volle grond. Vooral ook de pompoenen, die wil ik door de hele tuin laten kruipen.

iemand toevallig tips om hem te redden?
. En er groeide vaak al mos op het aarde. Haha.
De tomaten gaan erg goed - moet even nieuwe, langere stokken halen - en mijn nieuwe paprikazaaisels komen ook goed op. De cucamelons niet, maa daar ben ik toch geen fan van, meer een vaag probeersel