ja nja, ik ben voorlopig nog niet thuis kijk wel even, moet ook nog even boodschappen doen na mn meeting op school, dat doe ik meteen maar ff in den haag denk ik, anders ben ik te laat thuis misschien dat ik dan daar ergens wat te eten haal
mijn moeder belde net. honden houden maar niet op met janken als zij er niet is. beesten zijn helemaal van de leg naar de verhuizing. zitten al aan de prozac, maar dat helpt niet..
heel sneu, maar bas is echt zo van slag. veel janken, hele dag bibberen en hele huis onderpiesen en -poepen. gaat goed als je er bent, dan is hij rustig en zichzelf.
SannevdM
Geplaatst: 19-02-09 15:22
Ach gossie. Arme hond! Pf, wat zou je daar nou aan kunnen doen? Als je moeder weggaat, heeft ze de radio dan ook aan? Is maar een ideetje hoor, dat doen wij altijd als we allemaal weg zijn. Hoop niet dat mijn hondjes daar straks ook zo'n last van hebben zeg.
das wel sneu Angelique... idd radio kan wel eens helpen? dat hielp bij onze hond ook, doen het nu nog steeds ook al geeft hij er eigenlijk niet meer om
Vervelend dan Angelique en je moeder woont er toch al een aantal weken? Zal waarschijnlijk toch wel een fase van gewenning zijn, ze zijn ineens uit hun vertrouwde omgeving gehaald natuurlijk…maar daar heb je niets aan, wordt het niet beter van
Ik meld mij hier ook even. Mijn naam is Irene ben 24 jaar en wil er graag een paar kilotjes af. Wil zelf niet op dieet maar opletten wat ik wel en niet eet. Verder ben ik 12 weken geleden geopereerd en kan nu sinds kort kleine stukken weer lopen met krukken. Veel bewegen is voor mij nog geen optie maar die tijd komt er gelukkig wel weer aan
Zit me hier ff heeeelemaal ziek te lachen om een zwaaarrr gepisste vogel Ben de voilere aan het leeghalen om 'm ff helemaal schoon te maken (haal wel altijd gewoon de viezigheid van de bodem, maar doe omde zoveel tijd ook ff alle takken en speeltjes helemaal schoonmaken).. Dus ik zit z'n speeltjes uit zn kooi te halen en heeelemaal verontwaardigd en zodra ik maar bij een speeltje in de buurt kwam erheen vliegen en proberen het speeltje met zn snaveltje tegen te houden Soooowww grappig dit
Ik ben 1.70 weeg op dit moment 79 en wil het liefst tussen de 65 en 70 zitten (zat ik voorheen ook). Wat eet ik nu op een dag, sochtends meestal 2 broodjes smiddags ook en savonds warm (aardappelen, groente, vlees). Ik hou alleen erg van tussendoortjes, savonds gezellig wat ships, koekjes bij de koffie etc. Dus mijn planning is om gewoon 3 keer daags gezond te eten + fruiten tussendoor. Daarnaast doe ik nu 3 keer daags buikspieroefeningen (moet dit doen van de fysio voor stabilisatie rondom mijn heupgewricht, bij de operatie hebben ze alle spieren losgekoppeld, die moeten nu weer aangroeien en aansterken). Daarnaast fiets ik elke dag op de hometrainer 10-15 minuten. Doordat ik 3 maanden heel weinig heb kunnen doen is mijn conditie ook extreem slecht. Verder hebik 2 keer in de week fysio waarbij we ook gebruik maken van de hometrainer en het roeiapparaat.
Als aanvullig, ik woon tijdelijk weer bij mijn ouders. Hier word tussendoor best veel gegeten en later op de avond ook. Dit maakt het moeilijker om niet zelf ook wat te pakken.
Vreetbuien hier Hele dag thuis enzo dus dan is de verleiding groter En moet maandag ongesteld worden en heb altijd juist de week ervoor van die vreetzin Net al chocopudding op en een chocokoek En heb nu zin in chips
Mijn collega en ik hebben zin in warme chocolademelk. Het is echt pokkeweer en we zijn allebei moe. Maar ik heb het bij thee gehouden. Veeeeeel minder suiker.
Welkom Irene, ook bij de krukkenclub. ik loop al 7 maanden met krukken dus weet hoe bagger de beweging/conditie daardoor wordt Mijn planning O brinta met yoghurt en vla T 2 volkorenbischuits L 2 witte boterhammen met oude kaas + tomatenbouillon T oudwijvekoek of eierkoek D nasi met groentenpakket T ws eierkoek
Mijn probleem was ook vnl in de avond. Ik heb het opgelost door zo rond 20.00u een lekkere verse smoothie te maken. Dan heb je toch wat ipv alle slechte lekkere dingen. En af en toe een nootje kraken helpt ook, is gelijk ook bezigheidstherapie en je eet er een stuk langzamer van dan van chips
Amaryllis
Geplaatst: 19-02-09 17:04
Mijn dag.. Weer gewoon he! Ik weet van mezelf dat ik veel snaai als ik ongesteld ben, maar nu vind ik het wel weer leuk geweest na die chips van gister en nu weer.. Balen Ik houd deze week ook geen eet-dag, ben toch veel te druk met carnavallen en gezond eten is dan juist belangrijk!
O: - (uitgeslapen & eerst schoongemaakt, ik weet het, badbadbad) T: - L: Wrap met wat stukjes kipfilet en sla + wortels T: 2 donuts (en ik had al buikpijn, grr.. maarja suiker he..) A: 2 waldkornbolletjes met garnalen en sla-lade T: shake, moet er toch aan geloven! + mineola
Ik heb Nike Shox R4, BA. Net als op de foto, al zijn dat duidelijk de made-in-China-schoenen. Ik had eerder al deze schoenen voor het hardlopen, maar die waren echt op.