Vrouwtje voor mij bij de kassa; 'zit daar suiker in?' Ik: 'weet niet'! *kijkt op de verpakking* Ik: 'ja er zit suiker in'. *afkeurende blik van vrouwtje*.... Ik:*krijgt meteen een slecht humeur*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Normaal alleen op zaterdag, maar m'n baas had gevraagd of ik vandaag een keertje bij wilde springen. LotteAnna schreef:Dat zijn ontbijtgranen van kellog's alleen Little Ann heeft (als het goed is, want ik heb 't nog niet geproefd) een alternatief gevonden bij de Aldi! Goedkoper
Vrouwtje voor mij bij de kassa; 'zit daar suiker in?' Ik: 'weet niet'! *kijkt op de verpakking* Ik: 'ja er zit suiker in'. *afkeurende blik van vrouwtje*.... Ik:*krijgt meteen een slecht humeur*![]()
wel een stuk minder dan in die cruesli zooi... 

laat even weten als hij net zo lekker is LittleAnn, want ben verslaafd aan mijn ontbijt met f&f
ben benieuwd wat de weegschaal zegt als ik weer thuis ben.
)
)

linky schreef:Nog iemand van het andere topic.............. wil om gezondheidsredenen graag 15 kg. afvallen, zit te wachten op een bloedonderzoek om stofwisseling te controleren omdat het echt niet wil en ik van de diëtiste niet nog minder mag eten.
Lieke schreef:Geldt ook voor tha-niekje, jouw lunch stelt niets voor, dat is een tussendoortje (tenzij je pas heel laat bent opgestaan ofzo).

ilske schreef:eet jij de rest van de avond niets meer???? Daar zou ik echt niet op kunnen leven..
qua dat betreft heb ik ook wel een fijn lijf, als ik niet genoeg eet merk ik dat meteen..
Tha_Niekje schreef:Lieke schreef:Geldt ook voor tha-niekje, jouw lunch stelt niets voor, dat is een tussendoortje (tenzij je pas heel laat bent opgestaan ofzo).
Ja, ik ben pas erg laat uit m'n bed gekomen (laat maandag bloed testen omdat ik al maanden vermoeidheidsklachten enzo heb...)
Dus heb toen "ontbeten" en vlak daarna dus dat fruit gehad, omdat als ik er nog een lunch tussen moest proppen, ik met het avondeten geen honger meer heb
*edit*trouwens nog even berekent; mijn "ontbijt" bevatte maar ong. 25 kcal meer dan mijn "lunch".
Ik begin nu aan mijn dagelijkse pakje Vifit light
vossieman schreef:Tha_Niekje schreef:Ja, ik ben pas erg laat uit m'n bed gekomen (laat maandag bloed testen omdat ik al maanden vermoeidheidsklachten enzo heb...)
Dus heb toen "ontbeten" en vlak daarna dus dat fruit gehad, omdat als ik er nog een lunch tussen moest proppen, ik met het avondeten geen honger meer heb
*edit*trouwens nog even berekent; mijn "ontbijt" bevatte maar ong. 25 kcal meer dan mijn "lunch".
Ik begin nu aan mijn dagelijkse pakje Vifit light
maar 25 kcal ??? lijkt me erg ongezond en als je lunch nog minder is dan ben je niet goed bezig sorry maar als je twee bladzijde terug leest staat er dat je ontbijt de belangrijkste maaltijd is