Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En koop veel bij Lidl/aanbieding voor voorraad
. Alleen als ik kook dan kook ik vaak voor 4 personen en vries ik het in. Werk onregelmatig en heb het soms best druk met werk/sport dus dan hoef ik niet elke dag te koken. 
phormicola schreef:O: 85gr havermout, 100gr banaan, 5gr cacao, 30gr ahornsiroop
T: 100gr banaan
B: Killer Abs, level 1
T: smoothie van 200gr meloen, 1 kiwi, 100gr banaan, kaneel
L: 100gr sla/radijsgroen/rucola (op eigen balkon verbouwd), 70gr couscous, 250gr tomaat, 200gr komkommer, 3 radijsjes, 20gr ui, 40gr avar scherp, 12gr hennepzaad, verse kruiden,
citroensap
A: stoofpotje van 65gr zwarte bonen, 55gr pandanrijst,200gr aubergine,150gr rode paprika, 1 blikje tomatenpuree, 20ml balsamico azijn, 40gr ui, 2 tenen knoflook,veel verse kruiden
T:1 appel, 1 sinaasappel, 1 kiwi2028kcal1755kcal
Zaterdag en zondag kwamen die vlagen van onwel-zijn wel na wat snacks. Zaterdag M&M's en zondag chipjes. Gisteren ging het dan ook veel beter, maar was evengoed nog misselijk bij tijd en wijlen. Kijken of het vandaag weer wil lukken, maar als ik m'n maag zo voel wil die nog niet volgestopt worden
Die groente invriezen met bijv. roergebakken kip is wel een optie! Heb nu ook nog soep staan maar die was een beetje mislukt oftewel: brandstof
Dan eet ik hem toch niet zo snel, verwend nest dat ik ben!
ik eet nu gewoon genoeg doordat ik voor mezelf afweeg wat ik wil eten. Als het op is, zit er niks meer in de pan. Bij mijn moeder schepte ik vaak toch nog wat extra op omdat het zo lekker is bv
Ik moet er wel bijzeggen dat ik van die E50 ook alle shampoo, wasmiddel, scheermesjes, make-up etc haal! 
. Vandaar warm bij de lunch en brood mee voor avond eten onderweg
Als ik fruit/groenten/noten o.i.d. eet (i.p.v. schoolkoeken bijvoorbeeld) dan krijg ik ook minder trek. 
Toen naderhand langs de Ah to go en een festini peerijsje en een blikje cola light gekocht
En dat was weer mijn poging tot zo gezond mogelijk (ahum) uitgaan

dus misschien toch maar ook over op kroketten na het stappen. Vind die ook lekker
). Als je dan overdag gewoon echt gezond eet dan is een kroketje niet heel erg toch? En als je niet ladderzat word maar gewoon 2/3 wijntjes/biertjes drinkt.
Ook lekker! Maar ga lang niet altijd naderhand na de snackbar meestal pak ik thuis nog iets gezonds of worden er ergens eieren gebakken, dus dat is gelukkig nog wel te doen.
)

(foei pap en mam
)
Misschien een beetje weinig, maar je hebt niet elke dag evenveel honger.
Ik heb geen idee wat dit is, maar het is zwaar k.u.t, ben ook de hele tijd duizelig. Ik heb een vermoeden dat dit weer m'n PMS is, die is 4 dagen geleden al begonnen en ik moet volgende week dinsdag pas ongesteld worden
Ik haat dit soort zware maanden. Ook een hoofdpijn van hier tot Tokyo