Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb het wel eens eerder gedaan, het worden flinke planten maar omdat ze wild zijn komen er geen echte citroenen aan.
Kan ik hier meekletsen? Ik heb dit jaar maar eens wat vierkante meter bakken in mijn grasveldje geplant en aardappels in de border
ondanks dat ik een kacheltje in de kas had staan.. Ik hoop dat ze nog wat bijtrekken.. Vooral van de tomaten vind ik het zonde.. Die waren al zo groot en begonnen net te bloeien..
Hopelijk valt de schade mee. Zo vroeg al bloempjes en dus straks tomaatjes zou wel fijn zijn! Ik had pas heel laat tomaatjes van mijn eigen zaaisels (eerste zaaisels mislukt, tweede vanuit tuin dus later in voorjaar gezaaid). Ik had ook een Tiny Timmetje van de AH, maar die was echt heel klein, dus vooral leuk en schattig, maar weinig om van te eten :p
Maar als meteen zaaien ook werkt... Ik vind die snacktomaatjes zo lekker van smaak en ook roma's smaken goed, maar zijn nog best prijzig. Veel cherry's hebben zo'n nasmaak die ik niet lekker vind.
maar zien of dat hij nog bij trekt of niet... mijn tomaten doen het nog..
jee wat vervelend zeg! Misschien een of andere bierval een idee? Al zeggen ze wel dat dat juist meer slakken uit de omgeving aantrekt.. 
maar ik heb wel het idee dat het wat helpt. Ik denk dat ik al zo'n 100 slakken heb gevangen
ik heb nog geen enkele slak gezien