Ik doe gewoon staan, voeten uitelkaar, handen op de bovenbenen, door de knieën zakken en dan steeds een klein beetje op en neer Geen idee hoe ik het uit moet leggen, maar het ziet er idd erg sullig uit, daarom eerst maar even de gordijnen dicht gedaan zodat ik het gewoon voor de tv kon doen
Buikspieroefeningen doe ik ook altijd gewoon en heb nog nooit last van mijn rug o.i.d. gehad, maar ik heb ze ook een poosje onder begeleiding gedaan en ik ga er dus vanuit dat ik het goed doe
Maar ken het gevoel ben imo hetzelfde, voel me altijd zwaar pfff omdat ik niet afval en een normale mens met mijn patroon wel. Maar moet gewoon geduld hebben. De ene mens gaat gewoon constant naar beneden en stopt rapper, de andere is plateau en valt een tijd niet af.
Maar snap je gevoel dus!
Verder lees ik bij met het jojo dieet blijf toch schrikken van dingen
Ja idd dat is zelfs OW waardig Maar goed ga eens in dat topic kijken
Moet zeggen dat mijn dagje ook een beetje mager is vandaag, maar gisteren zo veel en ongezond gegeten dat ik even op de rem moet. Mager maar gezond en qua kcal goed.
Wie schopt me dat ik aan persoonlijkheidspsycho begin. Trouwens vandaag teveel schizoide, enz enz tot schizofrenie gezien. Zag daarstraks een zilvere mercedes ik kijk terug in de spiegel en hij is weg, en 12 minuten later zie ik hem weer kijk ik weer en hij is weg.
Vrijdag hebben we weer een themafeestje hier, komen al geniale ideeen voorbij haha: - als oscar (van die filmuitreikingen, zo'n beeldje) - Supergrover - Vrijheidsbeeld hihi
Thema is: global grooves, be aboriginal and show your eskimoves