Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ladyjoy schreef:O: 2 ontbijtcrackers van LU, halve plak 30+ kaas
4 uur werken (in de zorg)
T: Liga Evergreen Crunchy, 2 stukjes pure chocola
L: 1/3 stukje volk. stokbrood, plak ontbijtkoek. 100 gram sla komkommer/tomaat, pitjes, croutons & yoghurtdressing
T: nectarine, appel
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
A: pannenkoeken
1.5 uur sporten (1 uur cardio, half uur krachttraining)
T: ?
En pijnlijk, hehe. Kreeg nog wel een compliment van m'n instructrice, ik vroeg hoe ze me nou eigenlijk vond rijden, dat wilde ik weten omdat ik toch 3 jaar niet gereden heb en graag een verzorgpaard wil gaan zoeken, en ze zei dat het best goed ging en dat je in ieder geval absoluut niet kon zien dat ik al een tijdje niet gereden had en dat ik redelijk vast zat
Is toch altijd leuk om te horen. Laatst kreeg ik ook al een compliment van een mede-amazone dat ik m'n pony zo goed aan het lopen had 
Wel bewolkt, maar geen regen in ieder geval.
*grinnik
Ik had er in het begin een van 20 en nu een van 18 geloof ik, ook omdat ik hem net als jij wat verder naar achter heb laten zetten. Maar die 20mm begon wel behoorlijk te irriteren na een tijdje hoor. 
Henzz schreef:Haha ik moet er wel om lachen, SL! Leuk, toch?!

LittleAnn schreef:aha die tactiek werkt dus, mooi ga ik die ook toepassen spetter!

komt ie meteen naar me toe, hele gesprekken over van alles en nog wat, redelijk boeiend
misschien trekt het zo wel bij?
Mannen kunnen niet tegen teveel aandacht, daar worden ze arrogant van

LittleAnn schreef:Mannen kunnen niet tegen teveel aandacht, daar worden ze arrogant van
Mocca schreef:Maar toch. Net ook nog een krentenbol met hagelslag en een witte geroosterde boterham op.

)

Ik hou sowieso niet zo van zoets op brood, behalve pindakaas (maar da's niet echt zoet), anijshagel/gestampte muisjes en zo af en toe chocopasta.
Ik kan er trouwens ook niet tegen genegeerd te worden, word ik heel vervelend van
Henzz schreef:Mannen... het blijven rare wezens! (wij vrouwen niet hoor, wij zijn altijd heel goed te begrijpen enzo...)
ladyjoy schreef:Mocca schreef:Maar toch. Net ook nog een krentenbol met hagelslag en een witte geroosterde boterham op.
Ooooh lekker! Dat is nou het enige wat ik écht volgehouden heb sinds ik weer aan 'gezond eten' doe. Ik at vroeger élke ochtend brood met pure AH hagelslag en nu nooit meer.

LittleAnn schreef:lekker maartje, dat is echt jouw ding he de laatste tijd.... hormonale invloed? of at je dat altijd graag?