Maar voor als ontbijt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Mijn dag:
O: 1 vb met boter en vruchtenhagel, 1 vb met boter en selleriesalade, 1 plakje ontbijtkoek met pindakaas.
T: manderijn en een appel
L: fruit en fiber met melk, kapje vb met pindakaas, half plakje ontbijtkoek met boter (had honger)
T: 2 cracottes of iets anders?
D: ?
Mocca schreef:Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Plak ontbijtkoek, volkoren boterham met rookvlees
L: Stuk rijstevlaai
T: 25 gram naturelchips, stuk komkommer
A: Nasi
T: Kiwi
Ilse schreef:Overigens wissel is nu mijn ontbijt eens iets vaker af, is eigenlijk hardstikke lekker. Merk jij er al iets van Mocca? Of zal het op langere termijn effect hebben?
Ilse schreef:O: Bruin bolletje met Zonnatura woudvruchten jam en een klein bakje Fruit n Fiber met 0% vet melk.
T: -
L: 2 bruine bolletjes, 1 met Becel light en 20+ kaas en 1 met Filet americain
T: Appel en een bakje (2 el) Fruit n Fiber met wat 0% vet melk
D: Volgens mij gaan we weer roerbakken
Mocca schreef:Ilse schreef:Overigens wissel is nu mijn ontbijt eens iets vaker af, is eigenlijk hardstikke lekker. Merk jij er al iets van Mocca? Of zal het op langere termijn effect hebben?
Ik weet niet of ik er meer door af val, moet morgen weer wegen, dus ben benieuwd. Denk wel dat het meer op de lange termijn is, maar toch.
flair schreef:Gelukkig eet ik alleen kipkerriesalade of komkommersalade, nog uit mijn tijdperk dat ik niet eens op de lijn letteDe rest van die salades lust ik niet. Tzatziki vind ik ook heerlijk, je gaat er alleen zo van uit je mond stinken