Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Wat is het recept van die mac & cheese met pompoen. Dat klinkt lekker.
safina schreef:Ik meld me ook. Net voor het eerst een box bij Lidl opgehaald. Iets met witte en roze uien, paprika's, ijsbergsla, kakifruit en een hele zak appelen. Ben er blij mee.![]()
Ik ben wel iemand die let op wat ze eet. Dus eigenlijk vind ik alleen pakketten met groenten en fruit interessant.
safina schreef:Ik meld me ook. Net voor het eerst een box bij Lidl opgehaald. Iets met witte en roze uien, paprika's, ijsbergsla, kakifruit en een hele zak appelen. Ben er blij mee.![]()
Ik ben wel iemand die let op wat ze eet. Dus eigenlijk vind ik alleen pakketten met groenten en fruit interessant.
Kookaburra schreef:Ook wel stoer om dan toch mee te doen aan too good to go
Kookaburra schreef:Ja, tof!
Ik woon net op mijzelf en vind de supermarktpaketten tot nu toe prima. Ook omdat je dan inderdaad creatief gaat koken. Maar inderdaad, er moet niet teveel zoetigheid (die niet in de vriezer kan) in komen
Als je nog geitenkaas nodig hebt ben je hier welkom. Ieksmaar voor de rest klinkt je plan voor morgen erg goed! Smakelijk!
Neroo schreef:Van de Lidl weer een goede box!
Doosje pitloze druiven
Zak jonagold appels
Zak perssinasappels
2 mango's
Doosje kakifruit
1 emmer mini tomaatjes
1 courgette
1 aubergine
1 flespompoen
1 zakje peultjes
1 zakje sugarsnaps
1 zakje met 3 mini romaine sla
Lekker appel crumble maken, verse jus, pompoensoep en een lasagne van de courgette en aubergine
Neroo schreef:Van de Lidl weer een goede box!
Doosje pitloze druiven
Zak jonagold appels
Zak perssinasappels
2 mango's
Doosje kakifruit
1 emmer mini tomaatjes
1 courgette
1 aubergine
1 flespompoen
1 zakje peultjes
1 zakje sugarsnaps
1 zakje met 3 mini romaine sla
Lekker appel crumble maken, verse jus, pompoensoep en een lasagne van de courgette en aubergine