Prairy schreef:Vreeken.nl
Succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik heb vandaag de muismeloen voorgezaaid, en verder nog wat radijs en bieslook in de volle grond. Ik hoop dat mijn tomaten en aubergines nog wat gaan worden, zijn in februari voorgezaaid maar blijven op 6 cm grootte steken, al weken zijn ze deze grootte.
Vandaag voer gehaald bij de Dommelsche watermolen en meteen maar geïnformeerd wanneer het plantjesdag is. Ze verkopen daar ieder jaar veel groenteplanten, dus als de zaailingen weinig progressie hebben ga ik daar maar wat halen.
DideH schreef:Ik stuitte vorig jaar perongeluk op de planten outlet in bakel. Echt fantastische prijzen en ook veel keuze in groente en fruit plantjes. Ik ga begin mei maar eens die kant op rijden om weer eens te kijken
Prairy schreef:Neonlight schreef:Ik heb vandaag de muismeloen voorgezaaid, en verder nog wat radijs en bieslook in de volle grond. Ik hoop dat mijn tomaten en aubergines nog wat gaan worden, zijn in februari voorgezaaid maar blijven op 6 cm grootte steken, al weken zijn ze deze grootte.
Vandaag voer gehaald bij de Dommelsche watermolen en meteen maar geïnformeerd wanneer het plantjesdag is. Ze verkopen daar ieder jaar veel groenteplanten, dus als de zaailingen weinig progressie hebben ga ik daar maar wat halen.
En wanneer is dat?DideH schreef:Ik stuitte vorig jaar perongeluk op de planten outlet in bakel. Echt fantastische prijzen en ook veel keuze in groente en fruit plantjes. Ik ga begin mei maar eens die kant op rijden om weer eens te kijken
Heb je hier een naam van?
Nyaleti schreef:Weet iemand waar de Thaise Basilicum last van heeft? Was vorige week nog prachtig groen en nu vaal en al dat zwarte er op..
[ Afbeelding ]