Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Monster_tos
Geplaatst: 14-11-12 14:24
[quote="Kaatje"]Dank je Monster_t gebruik je die paddestoelenmix die je kant en klaar kunt kopen? Hier hebben we als tijdelijke actie een grote pot met paddestoelenmix, dat lijkt me niet zo geschikt om te bakken , was wel heerlijk door de risotto. [quote]
Ik heb nu een bakje bij de C1000 opgehaald. Met verse paddenstoelen. Zitten geloof ik kastanjepaddenstoelen, oliebol, en nog wat van die bruine paddenstoel soorten. Zou niet gedroogde gebruiken, lijkt mij niet lekker.
Volgens mij gebakken aardappeltjes (voor mij en m'n zus rosti's) met sla en een stukje vlees.
Kaatje
Geplaatst: 14-11-12 15:29
Citaat:
Ik heb nu een bakje bij de C1000 opgehaald. Met verse paddenstoelen. Zitten geloof ik kastanjepaddenstoelen, oliebol, en nog wat van die bruine paddenstoel soorten.
Op de markt hebben ze hier een paddestoelenmix te koop die er heerlijk uitziet.
Vandaag een sperciebonenovenschotel met tomaat ,ui ,knoflook, gehakt en thijm. Ben benieuwd.
Pangasiusfilet gekruid met viskruiden en gebakken in koekenpan. Broccoli uit de oven met een paar spekjes en geraspte kaas Gebakken aardappeltjes gekruid met rozemarijn/tijm/olijfolie
Vriendje restant van de ovenschotel van gisteren. Ik in ieder geval opgebakken aardappelen,want die had ik nog over van de ovenschotel , en ik heb geen zin om veel moeite te doen dus iets van een tomaatje en een eitje erbij ofzo.