[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:40

Ik hoorde zojuist dat smeerkaas helemaal niet zo gezond is.
Vriendje van mijn zusje is fitness instructeur en is heel erg van het ´gezonde´ eten.
Je kan beter gewone 20+ kaas nemen, ook vond hij smeerworst/pate wel mee vallen.
Hij had het wel over verzadigd vet, maar dat vond hij zo slecht nog niet.

Mijn dag gaat tot nu toe erg goed, net heerlijk 30 min met de honden in de sneeuw gebaggerd en flink doorgestapt.
Bij de Lidl een hoop dingen ingeslagen van linesse, dat is nu ook in de aanbieding.
Ook een soort van ships, voor de lekkere trek die ik 2 x in de week van mij zelf mag.

Afbeelding
Heb het maar meegenomen, weet niet of het wat is hoor.

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:44

Dan verschil ik toch van mening wbt paté en verzadigd vet ;)

Waarom is smeerkaas 20+ dan niet zo gezond, daar ben ik dan wel benieuwd naar :j

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:47

Sizzy schreef:
Dan verschil ik toch van mening wbt paté en verzadigd vet ;)

Waarom is smeerkaas 20+ dan niet zo gezond, daar ben ik dan wel benieuwd naar :j

Tja, dat zou ik hem ff moeten navragen haha... onthou ook niet alles hoor.
En ach ik lust wel meer dingen dan pate dus dat scheelt alweer :+
*hem direct opgebeld

In smeerkaas zit heel veel verzadigd vet ;)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:54

Had net ff gekeken op caloriechecker.

Pate heeft 57 cal voor 1 snee verzadigd vet 2 totaal vet 5
Smeerkaas 23 kcal voor 1 snee verzadigd vet 1 en totaal vet 1

Sorry maar dan ga ik toch echt voor de 20 + kaas :D zal het direct tegen hem zeggen.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:00

:O dipje :O

geen zin meer zeg :=

en ben op de fiets en het sneeuwt heel erg hier :=

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:01

Hier ook geen zin.... heb ook zo goed als geen werk liggen.
(maar moet toch tot 17.00u blijven zitten)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:02

Hier sneeuwt het ook al flink!! Ik wil _geen_ sneeuw meer! :roll:

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:02

Meiden dan ga ik jullie nog ff lekker jaloers maken, ik ben er vandoor ga lekker naar mijn paard :D
Heerlijk nu die binnenbak! }>

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:05

Werk ligt er genoeg, telefoon is eindelijk beetje rustig dus kan nu mn mailboxen weer leeg gaan werken...

Hang ook in de wacht bij de gemeente, heb het idee dat mn inschrijving niet helemaal is doorgevoerd :=

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:06

Ok Doom, ik ben jaloers! :( Ik moet nog 1,5 uur werken........En ik heb ook helemaal geen zin meer!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:07

xingridx schreef:
Werk ligt er genoeg, telefoon is eindelijk beetje rustig dus kan nu mn mailboxen weer leeg gaan werken...

Hang ook in de wacht bij de gemeente, heb het idee dat mn inschrijving niet helemaal is doorgevoerd :=

Dit heb ik ook gehad, wat een heerlijk soepel lopende machines zijn die gemeentes toch he! :+

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:08

Ik dacht idd altijd al daqt smeerkaas niet zo slecht was toch?
Vind ik af en toe wel lekker op een cracotte of een boulogne boterham :)
Trouwens wel een goed idee, zelf ook maar weer eens in huis halen :)

Hier ook veel sneeuw en weinig zin :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:08

ja fijn he :+ ben blij dat ik op kosten vd baas bel :+

heb het formulier helemaal ingevuld en half december al opgestuurd, maar het lijkt niet echt doorgekomen te zijn :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:09

Lekker hoor Doom, veel plezier!

Onze bak wordt gelukkig vaak sneeuwvrij gemaakt :j dus wat dat betreft weinig last. Alleen moet het niet weer heel hard gaan vriezen :n hopelijk kunnen we komende week de bovenlaag beetje los houden.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:10

luffie schreef:
xingridx schreef:

Dit heb ik ook gehad, wat een heerlijk soepel lopende machines zijn die gemeentes toch he! :+

Niet helemaal goed? Valt nog mee dan hihi.
Bij mn zusje was er ook iets niet goed gegaan, die kreeg ineens een belletje van de zorgverzekering waar ze heen ging emigreren :+ De gemeente had iets verkeerd gedaan waardoor ze gemigreerd was ipv naar een dorp verder verhuisd :+ Kon niet meer omgedraaid worden, en nu moest ze een immigratie formulier invullen. Dus daarop geschreven dat er iets fout was gegaan, uitgelegd, wordt ze gebeld, uit welk land ze komt :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:11

Hier wordt niks aan de bak gedaan :7 Vind het zelf al zwaar om er door te lopen en met de kruiwagen is het bijna niet te doen, dus ga daar echt niet in rijden :n

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:35

muppetmayo schreef:
Niet helemaal goed? Valt nog mee dan hihi.
Bij mn zusje was er ook iets niet goed gegaan, die kreeg ineens een belletje van de zorgverzekering waar ze heen ging emigreren :+ De gemeente had iets verkeerd gedaan waardoor ze gemigreerd was ipv naar een dorp verder verhuisd :+ Kon niet meer omgedraaid worden, en nu moest ze een immigratie formulier invullen. Dus daarop geschreven dat er iets fout was gegaan, uitgelegd, wordt ze gebeld, uit welk land ze komt :+

Whahaha _O- _O-
Niet te geloven!!!! :+ Wat een sukkels soms.......

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:30

zoo, ben ook weer thuis,d oor de sneeuw heen geploegd :oo

Dat is helemaalb izar Muppet!
Ik moet nu langs de stadswinkel ^) de info geven ze niet ivm privacy :roll:

Bwaah en nou moet ik zo weer naar buiten door de sneeuw heen :=

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:31

De pensionhouder waar ik bij sta zorgt erg gelukkig wel netjes voor :j
Hij vlakt iederen dag de paddock met de tractor ( nu hangt er een soort van grote hark aan) om dus te zorgen dat we gewoon kunnen blijven longeren.
De binnenbak doet hj ook maar voor de zekerheid.
Hier in Noord holland ook een flink pak sneeuw, heb zondag wedstrijd maar ben bang dat die afgelast wordt :(

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:22

hoi hoi!

vandaag ging de wekker om 4u40 af ...en dat terwijl ik pas om 2u in slaap viel :Z :Z :Z :Z :Z :Z

gewerkt tot 14u toen een vriendin uitgehaald om wat te gaan winkelen.
maar had nix van tien uur gehad dus hadden we best wel honger, ieder maar een broodje gezond, maar daar kreeg ik de helft maar van op (en een warme choco :Y) )
verder gewinkeld tot 18u, en juist de andere helft van mijn gezond broodje binnen.

moest een bikini kopen omda we naar zo'n kuuroord gaan ... nou lekker motivatie is dat .. vreselijk en vind maar eens fantsoenlijke (betaalbare!!) badmode in winter
een opdracht op zich :D

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:03

Muppet, Wat leuk dat je een vriend hebt :)
Wat is er met je paardje? ben dat even vergeten... sorry

Doom, dat is wel relaxed een binnenbak!

Bij ons had hij hem van de week nog gesleept, dus is wel vlak nu, maar wel behoorlijk hard en laag sneeuw erover. Maar vond het stappend goed te doen en was niet zo zwaar Kon er ook eindelijk even in met de mijne :P (normaal is het te zwaar)

Woest, Zoo dat zijn weinig uurtjes slaap! Wat doe je voor werk dat je zo vroeg op moet? ohh bikini kopen is idd een drama !

Ik ga nu even lekker eten... zuurkool :)
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 04-01-10 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:04

:wave:

heb vanavond besloten om voor nieuwe kamerplanten te gaan :j, ben alle prularia een beetje zat en wil het gewoon fris en strak hebben..
heb nu in de vensterbank 4 grote potten, 2 planten zijn erg lelijk geworden (staan boven de verwarming, maar dat kan helaas niet anders) en de andere 2 (die er al 2 jr staan) zijn erg onbenullig en groot geworden, die gaan er ook uit en daar komen mijn 2 hoge vazen... her en der koop ik wat nieuwe potten en planten, voor op de kasten enzo.. ook koop ik nog een plant voor op de vloer :) gelukkig heb ik nog een paar kortingsbonnen van de intratuin en heb ik al wat (goedkope) planten uitgezocht uit de folder...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:08

Pivanti schreef:
Nee kan ik me voorstellen! Je hebt het ook zo ongelofelijk druk!

Ja ik baal soms wel ja. Niets is zeker, heb niets vast. Alleen de ma en di is redelijk vast, maar als ik niet werk krijg ik gewoon niets getaald Een keer vrij nemen, krijg ik niet betaald. Als ik ziek ben krijg ik alleen op ma en di betaald. En dan heb ik 't geluk dat ik eigenlijk nooit ziek ben.. maar ja je zal maar een keer van je paard vallen en wat breken bijv. Ben ik paar weken uit de running en krijg ik bijna niets betaald. Vind dat toch geen fijn idee. En altijd dat onzekere, dat je soms paar keer nodig hebben en opeens weer 1,5 maand niet. En oppassen zeggen ze ook zo opeens af. En dan die verschrikkelijke werktijden op ma en di En ik vind het oppassen op vr en za niet echt leuk. Dus wordt echt tijd voor iets vast eigenlijk, maar zie dat maar te vinden (zonder diploma). En anders moet ik het maar uitzingen tot september en dan deeltijd pabo of sph starten (maar goed moet ik dan ook nog een baan voor vast in vinden).

En afstuderen.. tja eigenlijk wil ik niets financieels doen, maar ja ga maar eens mailen en zien wat eruit komt. Moet toch echt eens een onderwerp hebben, want wil in juni afstuderen. Heb nu eindelijk alle examens klaar, dus nu moet dat afstuderen er toch ook echt van komen.

Hoe staat het verder met de verbouwing? Is het nu zo goed als bijna klaar?

het is dat het zo'n eind uit de slinger is, maar wij zoeken SPH'ers voor de structuurgroepen ipv Pabo'ers. zelfs mensen die nog in opleiding zijn zijn welkom...
verbouwing is nagenoeg klaar. nog wat kleine puntjes op de i en dan is het EINDELIJK af!

suus, kreeg van de onderzoeksdocent ook een hele fijne mail terug over mijn beslissing. ze gaf me gelijk en de deur stond altijd open mocht ik toch weer de boel op kunnen pakken.

wbt kaas: idd verse kaas van de kaasboer of de markt. dan is de 20+variant echt prima te nassen! ben een echte kaasfreak en nogal kieskeurig...

ingrid, ik ben in een onwijze sneeuwbui naar huis gefietst, KOUD! leek wel de verschrikkelijke sneeuwvrouw toen ik thuis kwam :+

zo woest, lekker nachie!
enne, naar een kuuroord moet je gewoon naakt.

brrrr, had net risotto gegeten maar smaakte totaal niet! yuk.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:15

naakt? nee hoor dat zie je mij niet doen! ik vind het al vreselijk om voor hem te staan met een bikini!! echt een nachtmerrie voor mij, heb nu al stress (en tis pas binnen twee weken!)

heb twee posten (ben interne bestuurder goederenbehandelaar = magazijn werk) dus één week begin ik om 6u tot 14u en de andere van 14 tot 22u best goed maar na de feestdagen en uit erg laat gaan slapen kun je niet ineens verwachten dat je lekker om 21u in je bed ligt én slaapt :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:17

Angelique, verschrikkelijke sneeuwvrouw :D

Klinkt goed Sanne :j

Zo, boodschapjes in huis, lekker weer fruit enzo!
Wel slechte tijd om boodschappen te gaan doen, alle schappen waren zowat leeg :')