Pivanti schreef:Nee kan ik me voorstellen! Je hebt het ook zo ongelofelijk druk!
Ja ik baal soms wel ja. Niets is zeker, heb niets vast. Alleen de ma en di is redelijk vast, maar als ik niet werk krijg ik gewoon niets getaald Een keer vrij nemen, krijg ik niet betaald. Als ik ziek ben krijg ik alleen op ma en di betaald. En dan heb ik 't geluk dat ik eigenlijk nooit ziek ben.. maar ja je zal maar een keer van je paard vallen en wat breken bijv. Ben ik paar weken uit de running en krijg ik bijna niets betaald. Vind dat toch geen fijn idee. En altijd dat onzekere, dat je soms paar keer nodig hebben en opeens weer 1,5 maand niet. En oppassen zeggen ze ook zo opeens af. En dan die verschrikkelijke werktijden op ma en di En ik vind het oppassen op vr en za niet echt leuk. Dus wordt echt tijd voor iets vast eigenlijk, maar zie dat maar te vinden (zonder diploma). En anders moet ik het maar uitzingen tot september en dan deeltijd pabo of sph starten (maar goed moet ik dan ook nog een baan voor vast in vinden).
En afstuderen.. tja eigenlijk wil ik niets financieels doen, maar ja ga maar eens mailen en zien wat eruit komt. Moet toch echt eens een onderwerp hebben, want wil in juni afstuderen. Heb nu eindelijk alle examens klaar, dus nu moet dat afstuderen er toch ook echt van komen.
Hoe staat het verder met de verbouwing? Is het nu zo goed als bijna klaar?
het is dat het zo'n eind uit de slinger is, maar wij zoeken SPH'ers voor de structuurgroepen ipv Pabo'ers. zelfs mensen die nog in opleiding zijn zijn welkom...
verbouwing is nagenoeg klaar. nog wat kleine puntjes op de i en dan is het EINDELIJK af!
suus, kreeg van de onderzoeksdocent ook een hele fijne mail terug over mijn beslissing. ze gaf me gelijk en de deur stond altijd open mocht ik toch weer de boel op kunnen pakken.
wbt kaas: idd verse kaas van de kaasboer of de markt. dan is de 20+variant echt prima te nassen! ben een echte kaasfreak en nogal kieskeurig...
ingrid, ik ben in een onwijze sneeuwbui naar huis gefietst, KOUD! leek wel de verschrikkelijke sneeuwvrouw toen ik thuis kwam 
zo woest, lekker nachie!
enne, naar een kuuroord moet je gewoon naakt.
brrrr, had net risotto gegeten maar smaakte totaal niet! yuk.