Zo ik ben echt te druk En zojuist heeft de beste kandidaat afgezegd voor een tweede ronde gesprek (sollicitatie dus) Echt dit is al de tweede procedure, maar er rust gewoon een vloek op
Ba, waarom vroeg me mij vanmorgen nou preceis hoe groot ik ben?
Scriptie heb ik nog geen reactie op, maar daar ga ik morgen wel even aan beginnen met bijschaven, moet nog wat dingetjes doen die mn begeleidster al had aangegeven
Oh oke op die manier. Misschien moet je dan toch ook eens gaan meten BA
Ik ga nog even twee kiwi's verorberen Zijn golden en die vind ik toch niet zo lekker als de gewone groene, pest van kiwi's is dat ik echt heel erg pijn in mijn mond er van krijg.
Weet niet hoe dat komt, maar vooral mijn tong voelt dan branderig aan. Schijnen veel meer mensen last van te hebben maar ze zijn zo gruwelijk lekker dat ik ze daarom niet laat staan. Daarom eet ik ze meestal wel tegelijk (2) want anders heb ik later op de dag weer pijn in mijn mond Het trekt namelijk na een paar uurtjes wel weer weg
groene kiwi's zijn lekker! pijn in je mond kan komen door de zuren.
ik wil naar de 66 kg als het even kan. maar goed, moet idd gaan meten, dat is belangrijker dan mijn gewicht. vooral mijn bovenbenen moeten er aan gaan geloven. heb nu bijna 3 weken niet kunnen sporten doordat ik iedere avond wel wat te doen had. gelukkig kan ik vanavond weer even aan de bak.
Nou ik heb gisteren even beenspieroefeningen gedaan voor de tv. Vriendlief eerst op bed gestuurd en daarna alle rolgordijnen naar beneden gedaan Heb nu spierpijn in mijn bovenbenen
Ik doe het de laatste maanden ook behoorlijk braaf zo'n keer of 4 in de week, vaak voor ik ga douchen Buik/benen/billen Voel me altijd wel beetje sullig idd haha
Ik doe: Buik, rechte en schuine Been: op m'n zij liggen en bovenste been omhoog/omlaag (buitenkant been) Been: op m'n halve zij liggen en onderste been omhoog/omlaag (binnenkant bovenbeen) Billen: op handen/knieen en 'kick' bewegingen maken (geleerd bij boksen haha)
Ik doe geen buikspieren, omdat die nefast kunnen zijn voor je rug als je het verkeerd doet. En veel mensen doen het ook verkeerd. Is eigenlijk alleen goed onder begeleiding.
Patriciaa je kan ook gewoon op een plateau zitten daar hoef je imo niks voor verkeerd te doen. Ben ook zo een persoon hang nu al een maand en half met goed dieet en sport op 64.5 kilo. Binnenkort ben ik uit plateau en hup weer naar beneden.