Ja hier regent het ook niet, maar het is zo grauw Als dat middagzonnetje nog tevoorschijn komt ben ik helemaal gelukkig Ik ga hem niet afspoelen hoor Is het veelste koud voor. Maar hij heeft zich aardig schoon gehouden Denk dat het ook scheelt dat ik er wat anti klit spray op had gespoten We wachten het nog heel even af.. Hoop dat het weer nog mee gaat werken
nou, maar goed dat ie zich netjes heeft gehouden wendy! suus, niet ziek worden hoor meis. heb je niets aan.
zo, net een rondje dierenartsen gebeld voor het enten van de konijnen. prijsverschil is enorm! duurste per konijn 32,50 (ik heb er 4...) en de goedkoopste 15 euro... bizar!
BA, mijn paard stond dus op witte teugels van iemand anders.. Dus wil graag nieuwe voor dur kopen, maar ik vind ze nergens! Ben bang dat ik maar een hele nieuwe witte hoofdstel moet kopen, grrr. Nouja, eigen schuld.
wat heeft die ander daarover gezegd dan? misschien kan ze je vertellen waar zij ze vandaan heeft? hoe kan het dat madeira in haar teugels is gaan staan? het is trouwens verzekeringswerk he zoiets, hoef je niet zelf te betalen.
Ze waren van leer geloof ik.. En ik kan ze wel krijgen, maar moet ik gelijk een wit hoofdstel kopen. Wat moet ik met de rest van het hoofdstel? Weer verkopen zeker
haha supercool...vriendinnetje gaat als een soort neon reclame geloof ik fluoriscerende rok, shirtje, handschoentjes...heb gezegd dat ze wel foto moet mailen
balen paulien. toch ff vragen waar zij haar spullen vandaan heeft maar.
briljant suus! helemaal gaaf.
damn, moet naar een nieuwe nagelstyliste, maar die werkt maar 1 avond en die zit ze vol en op woensdag werkt ze niet. andere dagen tot 18.00, maar dan heb ik de auto niet altijd. damn!