Even beetje gefietst en gelopen en toen alle apparaten nog even af voor benen en billen en nog wat buik

Heb een schema voor 8 weken gehad en het lijkt me best makkelijk, dus ben benieuwd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sizzy: Gelukkige verjaardag!
. Maar goed, morgen beter, vandaag was nogal hectisch en ik ben het niet gewend tijd te maken om over mijn eten na te denken
. Nienke_ schreef:Ga strakjes bj vriendin eten! Wat??? geen idee..... Alleen altijd lastig met parkeren. Ze woont in de binnenstad. Bij Aniek in de buurt denk ik.

) 

Ik heb vandaag een kersentaartje op (manege had wat te vieren, maar mag nog niet zeggen wat
) en net nog drie chocochipcookies 
soort van:
*trakteer op stal
Net bij de dokter gehoord dat ik over ongeveer een half uur moet bloedprikken!
Dus nu heb ik een vreetbui... 

viel gelukkig reuze mee, heb me wel laten verdoven
Annetje schreef:Waaaah!Net bij de dokter gehoord dat ik over ongeveer een half uur moet bloedprikken!
![]()
Ik vind dat dus DOODENG! Val elke keer flauw enzo...Dus nu heb ik een vreetbui...
, dat heb ik dus ook elke keer bij bloedprikken. Ik ben echt dagen op voorhand al zenuwachtig en voel me ook altijd slecht. Gisteren moest ik een scan van mijn knie laten nemen en een vriendin van me merkte terloops op dat ze bij haar voor een scan een vloeistof hadden ingespoten. Gevolg: ik was doodzenuwachtig voor die scan (vandaar dus ook die pizza gisteren
). Gelukkig hoefde het bij mij niet. Veel sterkte in ieder geval!
Ik viel alleen al twee keer vóór de prik flauw. Na en tijdens nog een paar kee,r leek voor mij of ik daar hooguit een kwartiertje was. Maar ik ben er gewoon ruim een uur geweest, maar grotendeels buitenwesten 

haha.