afentoe te plaatsen dat ik nog steeds al weer bijna een jaar op het zelfde gewicht zit

Ik sport elke dag, ik vind het heerlijk om te sporten.
Als ik een dag niet gesport heb dan kun je dat aan mijn humeur wel merken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Ja, 'k hoor wel eens van mensen die elke week minstens 2x bij de McDonalds eten... Niet omdat zij dat zo graag willen maar omdat hun ouders geen zin hebben om te koken ofzo
Dan denk je toch ook wel ff van, *gloemp*
Mazzel-meid schreef:ja inderdaad, wat sport jij veel Laura, Super hoor!
Ik heb echt een giga hekel aan sportenkrijg mezelf maar niet zover..
Heeft er iemand tips ofzo? Touwtje springen vind ik wel leukmaar verbrand je daar ook genoeg mee?
Mazzel-meid schreef:zit gewoon aan de 1300 kcal vandaag?![]()
vrij veel.. terwijl ik me gewoon aan m'n punten gehouden heb
Laura schreef:(preek:) Het gaaaaat niet alleen om de calorieen, het gaat om je voedingsmiddelen![]()
Spetterlover schreef:droog je uit van thee?
Mazzel-meid schreef:Tropico; lukt ook niet altijd even goed, heb 't de laatste tijd altijd koud, en duizelig enzo... wil er zo graag nog een halve af... en dan echt stabiliseren want ik ga nu dus al wellis bijna tegen de grond
Poison schreef:Mazzel-meid: ik vind dat dat WW ook niet zo duidelijk. Fruit is toch 0 punten? Maar als je nu iedere dag 6 appels eet bv. telt dat ook wel aan
Mazzel-meid schreef:Wat ik gegeten heb vandaag;
5 uur: 1 boterham kipfilet
half 10; 1 boterham kipfilet
12 uur; 3 boterhammen kipfilet
diner; paar aardappelen, veel groenten (hadden een groentepakket, dus vanalles wat) en 40 gram gehakt, als toetje 200 gram magere yoghurt
tussendoor; 1 evergreen, 3 sultana koekjes, 2 appels
Zo zit ik volgens de WW-regels aan 17,5 punten.. minder mag ik niet hebben
orionneke schreef:En jij wil meer afvallen Laura??????
Mazzel-meid schreef:..
Tropico; daar hameren m'n ouders ook al op, en je hebt ook wel gelijk.. want echt fijn is dit ook nietmaar ben dan weer zo bang dat ik flink aan ga komen..
Laura schreef:orionneke schreef:En jij wil meer afvallen Laura??????
Ik wil met name strakker worden, en ik wil dat vet op mijn bovenbenen en love-handles kwijt. 15 lbs vet eraf en dan zit ik op mijn super-ideale gewicht (lees: best shape ever)