Volgens mij kan je zelf de saus bestellen en eventueel ook een andere nemen, maar zeker weten doe ik het niet want ik heb ze nog nooit gehad... Ik vind ze maar duur
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-18 13:32
M_D_H schreef:
Hmm... Daat weet ik niet zeker hoor, alcohol doet een hoop met je lichaam maar 3 keer in de week mac Donalds doet dat ook
Sssssttt De laatste keer was het alleen maar een dubbele cheeseburger. Dus dat valt mee.
Je kan alle sausjes die je bij de nuggets kan kiezen, ook kiezen voor de tenders.
Anoniem
Geplaatst: 25-10-18 16:51
Denise_Storm schreef:
Ohhhh BK! Ik eet daar alleen de long chicken met kaas die vind ik écht heel lekker! Maar als we kunnen kiezen, kiezen we altijd de Mac!
Long chicken kaas is echt hemels! Damn krijg er direct trek in
moonsparkle
Geplaatst: 25-10-18 17:10
Als ik er kom neem ik ook altijd die
GeneralFlynn
Geplaatst: 25-10-18 17:47
Ik ben net onderweg van Disney Parijs naar Nederland, en we hebben een stop gehad bij een snelweg gebeuren met restaurants enzo, en daar was ook een Mac! Ze hadden een triple cheeseburger.
Lust geen kaas dus geen cheeseburgers voor mij. Bk ben ik niet zo weg van. Zit hier ook niet in de buurt. Krijg nu wel weer trek in de Mac maar voorlopig nog geen tijd om er langs te rijden
GeneralFlynn
Geplaatst: 25-10-18 18:54
Lol. Ik zal maar niet zeggen wat ik net op heb dan...
Een bigmac menu, kipnuggets 6 stuks, en een triple cheeseburger.
Ik heb vandaag om 08.00 een ontbijt gehaald bij de mc. Ik had de pancakes en de mc muffin bacon and egg.
De pancakes vond ik wel te eten, weinig stroop. Komop, zo klein dingentje doe ik er op 1tje. Moest er nu 3 mee bedekken. Gelukkig op mijn werk een stroopfles gevonden. Dat eitje was het niet echt. Ik mis een beetje zout en peper en dat broodje had wel harder gemogen, kaas smaakt er niet bij en bacon is altijd goed.
Ik ga dat eitje nog eens proberen maar dan ga ik vragen of er zout en peper op kan.