En daarnaast gaan leren schoenen natuurlijk ook veel langer mee. Ik heb er nog staan van tien jaar oud die nog prima zijn.
Macbeth ken ik niet, maar wel mooi dat er merken zijn die echt om de goede reden vegan schoenen maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damelza schreef:Ik wil mij hier ook graag meldenAl een tijdje pescotarisch, af en toe nog wel een visje gegeten. En daarnaast heb ik een melkintolerantie dus producten met melk erin liet ik al staan. At dus al voornamelijk veganistisch met af en toe een pescotarisch tintje. Maar wil nu toch wel helemaal veganistisch gaan eten.
WildWings schreef:Inderdaad, er wordt totaal geen persoonlijke aanval gedaan, er worden geen andere bokkers besproken, etc. Dus wat het probleem is? Ik zou daar wel graag toelichting over krijgen hier, voor de duidelijkheid. (Misschien kan degene die ook eerder heeft geTeMt, dit berichtje ook even temmen om mijn verzoek onder aandacht te brengen van de moderators? Bij voorbaat dank onbekende meelezer, ik ken je niet, maar je bent een schatje)
8nnemiek schreef:Ik vind wel dit: 'het forum moet een plaats zijn waar mensen met verschillende meningen over zeer uiteenlopende zaken met plezier met elkaar discussiëren en ervaringen en informatie delen.'
Mijn idee van plezier is niet per se een discussie waar mensen persoonlijk aangevallen worden op hun beroep of word gezegd dat je geen respect toont als je niet liegt tegen kinderen, maargoed... that's me... het is natuurlijk heel persoonlijk wat je plezier oplevert..
Coby schreef:De vraag vanuit de vorige modopmerking is om on topic te blijven. Gelet op de titel: meer veganisten op Bokt. Om hier een een ander topic bij te betrekken op LZP is niet nodig. En heeft voor dit topic geen meerwaarde. Evenals berichten als: ik heb daar mijn bericht geplaatst is onnodig. Mocht je het andere topic interessant vinden dan kun je daar altijd berichten plaatsen.
Citaat:Linken mag, maar dit andere topic werd echt wel uitgebreider besproken dan "hee, hier is een topic met een vergelijkbaar onderwerp". Dat is niet de bedoeling omdat dit toch wel naar "roddelen" neigt zonder dat die andere partij de kans krijgt om te reageren. Verder werd er om een reactie gevraagd en die is gekomen, niet a la minute maar hè, modjes hebben ook een leven buiten Bokt, het zou handig zijn als elke vraag binnen het kwartier werd beantwoord maar dat is helaas niet zo![]()
Verder, als iemand anders iets doet wat niet is toegestaan dan betekent dat natuurlijk niet dat jij dat dan ook maar magVerder gaat het ook veel op basis van temmen, als er niet wordt getemd stoort men zich er blijkbaar ook niet aan dus dan wordt het wat meer op zijn beloop gelaten. Snap je?
![]()
Mods uitmaken voor kinderachtig vind ik eerder zelf kinderachtig, het is hun taak om de regels te handhaven, het is onze taak om gezellig te zijn.