Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Ik eet vleesvervangers voornamelijk koud, gewoon meteen uit de verpakking
Wat een goed idee!
Magrathea schreef:Haha dat doe ik altijdIets met ruimtegebrek op het fornuis, oven = makkelijker, minder vet en gelijkmatige temperatuur, en er zit een timertje op
Ik zal altijd al zo te klooien met het gasfornuis, dan was de buitenkant zwart en de binnenkant nog bevroren
Bedankt voor de tip Appelmoes_11 schreef:Ik wil overigens zelf vegaburgers maken van bonen en eventueel rijst, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken om de hele zooi aan elkaar te plakken? Synthetische lijm lijkt me niet lekker
echt ideaal dat ding! Het is overigens een oventje van 30 euro van de Lidl, maar werkt perfect
Appelmoes_11 schreef:phormicola schreef:Ik eet vleesvervangers voornamelijk koud, gewoon meteen uit de verpakkingWat een goed idee!
Voor de vega(n) worstenbroodjes: tofu met shoarmakruiden en eventueel wat zout in bladerdeeg, en dan in de oven.
Ik wil overigens zelf vegaburgers maken van bonen en eventueel rijst, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken om de hele zooi aan elkaar te plakken? Synthetische lijm lijkt me niet lekker

Dat laatste is nog een stuk goedkoper trouwens!
) dus ik moet het sojagebruik toch ergens beperken. 
misschien wel een optie, als het maar geen hoofdmoot van het hele ding wordt.
(of ben je gluten intolerant?
)
Dan word je wel gedwongen om héél gezond te eten.