Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nee echt, ik zou niet weten wat er mis is. Op naar de huisarts dan maar, maar daar heb ik eigenlijk een beetje ruzie mee dus misschien eerst een andere zoeken.
Ik nam een hap brood, bah, bijna uitgespuugd. Daar zát me toch een schep zout in! Ik proef nu echt overal zout
VogeltjeM schreef:Even een vraagje tussendoor... Wat zou beter zijn? Een volkoren tarwebrood of een brood van speltbloem? Momenteel de opties waaruit ik kan kiezen hier in het dorp...
Maar gewoon om te kijken of alle waardes een beetje goed zijn in je lichaam zoals ijzer, zoals suiker, lijkt me wel leuk. Maar volgens mij kan je dat niet 'gewoon' laten testen of wel? Dan moet er wel echt iets aan de hand zijn heb ik het idee.
Zaterdag een pond rabarber gekocht, ik wist dat het eindelijk het seizoen er voor was en aangezien ik het nog nooit bewust gegeten heb (wel eens rabarberijs op) en ik benieuwd was hoe het koken ermee ging aangeschaft. Vind de kleur die het afgeeft al de moeite waard, haha.

Maar ik heb voor me zusje wel een heel leuk verjaardagscadeau verzonnen, ook erg leuk en lekker voor mezelf.
Een toetjesdiner met 9 gangen! http://toettest.weebly.com/toet-diner.html Een vriendin van me is laatst geweest en die was erg enthousiast dus ik wil het ook wel een keer uitproberen en aangezien me zusje ook een echte toetjesfan is.
Vind hun motto ook heel erg leuk, ze proberen zo puur, eerlijk en gezond alles te produceren. Producten uit de regio, waar nodig fair trade, geen e-nummers en andere rare toevoegingen. Als ik weer in Groningen ben ga ik hun standje een keer opzoeken want ze staan vrijdags en zaterdags ook op de markt. Heb het kraampje wel eens zien staan maar nooit écht aandacht aan geschonken.
Phylos schreef:Ja dat hoop ik ook voor je! Hoe was je feritine gehalte? Die was toen jij mij ook heel laag.

Maar ik eet dus heel natuurlijk en heel gezond 
maar wel een vervelende
Heb continu etentjes etc. Ben wel nogal aangekomen, dus heb nu iig de suikerhoudende tussendoortjes weer afgezworen
Echt niet normaal hoe snel zoiets weer terug in je systeem komt!
Je moet wat
, ik zou graag dessertwafels maken met appeltjes en ik heb hiervoor een goed recept maar zou de bloem graag vervangen door speltmeel.
Er bestaat ook speltbloem, misschien is dat wat lekkerder? Speltmeel kan ook hoor, maar dan krijg je wel zware volkorenwafels

Het leek wel 1 suikerklomp..Echt balen, want het is nog eens niet te eten ook blegh.. 
Zitten volgens mij niet veel toevoegingen in, althans, ik krijg er niet echt heel erg buikpijn van

Voor de prijs van 1 bakje walnoten oid heb je ook een pak muesli (raar eigenlijk..)VogeltjeM schreef:Volgens mij niet, al zal de smaak wel veranderenEr bestaat ook speltbloem, misschien is dat wat lekkerder? Speltmeel kan ook hoor, maar dan krijg je wel zware volkorenwafels
maar de markt is denk ik ook goedkoop! Maar ik persoonlijk neem liever iets supergezonds wat duur is en er dan langer mee doen..
maar dat is ieders afweging.