Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Voltige96 schreef:Ik ben er de laatste tijd ook steeds meer mee bezig, helemaal nu ik vakantie heb aangezien ik uit
verveling snel ga eten. Ik drink meestal al water of thee, en als tussendoortje fruit. Weet iemand ook
nog andere leuke tussendoortjes?
Paar walnoten (of andere noten)
Komkommer met een beetje philladelphia
Stukjes tomaat met een beetje olijfolie en italiaanse kruiden
Beetje kwark met vruchtjes (mini milkshake?)
F_Orumster schreef:Roelke_ schreef:Aha weer wat geleerd over paprika's! Lekkere dingen gaan jullie maken vandaag!
Wist je ook al dat er evenveel vitaminen inzit dan in 2 kiwi's?
Gezien ik minder koolhydraten eet, eet ik geen fruit, maar compenseer dat mooi met paprika
Colway schreef:als je minder koolhydreten eet hoef je fruit niet helemaal te laten staan hoor, een beetje fruit is juist gezond. Het is ook niet dat je alleen maar 1 iets moet elimineren, het is ook vaak de combinatie van producten die maken of je aankomt
deflin schreef:chips ben ik nog nooit echt fan van geweest dus dat scheelt, maar chocola daar in tegen!! vooral de milka daim, jum jum. En dan natuurlijk nog de B&J baked Alaska, oh de smaak loopt me al weer in de mond. Nu mezelf in bedwang houden!!
Ik ben overigens wel te dik, maar ik zit dus met mijn schildklier en PDS. Wil door dit te eten graag meer energie krijgen en afvallen. Nu hopen dat ik het vol kan houden en dat ik daadwerkelijk meer energie krijg en wat afval.
_Malu_ schreef:Ik word niet heel snel dik, ik kan ook wel ongezonder eten en weinig sporten... mijn hoogtepunt van 'dikheid' was van de zomer in amerika... (slecht voedsel vooral) maar toen woog ik 58 kg bij 1.66 m...nu weer netjes 54.5. (jaja vorige week in de sauna gewogen, heb thuis geen weegschaal)
Ik denk dat gezond eten de basis is, en dat je daarbij ook moet sporten. Dus niet tevreden zijn met naar je werk/school fietsen elke dag.. maar jezelf uitdagen en zeker 3 keer in de week even intensief een half uur bewegen. Ik doe zelf 3 keer in de week een kettlebelltraning van 25 min en vanaf volgende week begin ik ook weer in de sportschool met trainen. Moet zeggen dat ik dit ook doe omdat het goed voelt en ik gewoon sterker wil worden en wat droger en gespierder ( geen bodybuilder hoor)
Voltige96 schreef:Ik vroeg me nog af want ik heb soms echt gewoon zo'n zin in chips, hebben jullie dat niet?