Amigo_tje schreef:_Tara_ schreef:Daar heb ik laatst eens wat dingen over gelezen maar het blijkt toch dat omega 3 uit vis het beste kan worden gebruikt in je lichaam zeg maar. Dus ik blijf zelf toch omega 3 uit vis slikken
Ikke niet. Je bent veggie of je bent t nietPillen van visolie slikken blijft in zekere zin vis "eten". Je neemt t in ieder tot jou, dus...
Dan verloochen je het feit van veggie-zijn. Dus volgens jou ben jij helemaal niet gezond bezig op deze plantaardige manier, gezien je additieven van dieren moet gaan bijnemen?
Ofwel eet je gewoon nog vis, natuurlijkIk weet uiteraard je geschiedenis niet, en mss ben je idd gewoon een pescatariër
Ik eet zo nu en dan nog wel vis ja. Maar toch probeer ik, waar mogelijk, alternatieven te zoeken voor dierlijke producten die ik gebruik. Zoals die omega 3 pillen dus. Maar als ik dan moet kiezen, ga ik toch voor mijn eigen gezondheid. Op mij kwam het, uit meerdere bronnen, iig over alsof die lijnzaadolie enzo allemaal leuk bedacht was maar toch echt niet op kan tegen omega 3 uit vis.