Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dancertje schreef:het is maar een idee weet niet of het helpt maar ik mix altijd alles doe niks met de hand misschien op de laagste stand?
Saskiaatje schreef:Er zijn hier ook een aantal mensen officieel begonnen met de verkoop van taarten toch?
Wat vinden jullie er nou van dat taarten als onderstaand ook verkocht worden (voor redelijk 'hoge' prijs)?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2028_n.jpg
Rinske schreef:Inderdaad, juist níet mixen, want dan mix je alle lucht er weer uit. Spatelen is voldoende.Saskiaatje schreef:Er zijn hier ook een aantal mensen officieel begonnen met de verkoop van taarten toch?
Wat vinden jullie er nou van dat taarten als onderstaand ook verkocht worden (voor redelijk 'hoge' prijs)?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2028_n.jpg
You've gotta be kiddin' me![]()
?!! Ik kan hier echt boos om worden
. Heb je een website link? Mag ook via pb, ben nu wel heel benieuwd naar andere 'creaties'
.
SanM: wat een leuke eerste taart! Netjes hoor.
Dancertje: ik zou nog geen taarten gaan verkopen als ik jou was. Eerst nog wat oefenen. Mochten familieleden graag een taart van je willen dan zou ik ze gewoon mondeling de prijs doorgeven.
Verder moet je nog even naar de tekst op je website kijken, want 'degenige' is niet echt een bestaand woord zeg maar. Verder missen veel zinnen interpunctie en staan er spelfouten in.
Ook staat er bijvoorbeeld onder je stapeltaart dat ie 'ingezakt was door vervoer en dit niet meer zal gebeuren'. Ik zou zo'n foto niet op je website zetten, omdat hij dus 'beschadigd' is, en daarom niet representatief. Als je je bij een foto al moet verdedigen, dan denk ik dat mensen hun bedenkingen erbij krijgen.
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik dit 'commentaar' geef, maar ik vind dat je er nog niet klaar voor bent. Waarom oefen je nog niet wat meer voordat je echt gaat verkopen?
Ga je trouwens je Wilton examen nog overdoen?
Ben benieuwd naar foto's Woldhoeve! Dikkie Dik is leuk om te maken hè?