Ik word met de dag nieuwsgieriger naar de hoops en yoyo taart. Gelukkig dat het oortje er weer aan zit, t zou anders toch geen gezicht zijn.
Morgen wil ik cupcakes meenemen naar de manege. En nu vraag ik me af, of ik eigenlijk ze vanavond wel kan maken en toef icing erop kan spuiten, zodat t morgen nog lekker is? Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken of die toef hard wordt of juist uitzakt.
Nou sheet, volgens mij heet het gewoon een stencil, maar whatever we hebben over t zelfde..
Dat leg je tegen de taart aan of erop (zijn ook methodes om het te bevestigen) dan ga je met royal icing over de sheet, het teveel aan royal icing 'schraap je weg' dan verwijder je voorzichtig het stencil, en door de gaatjes van het stencil is de royal icing dus heen gegaan, en zo krijg je n mooi patroontje van icing op je taart
Ik benop zoek naar een mooie uitstekers 7 mijn zusje wordt namelijk 7. Ze wil koekje uitdelen op school maar ik vind die uitstekers van dlt webshop zo onduidlijk.
Da's een beetje een lastige vraag, het moet medium zijn, maar altijd eerst een stukje uittesten. Als het te dun is loopt het onder de stencil door en als het te dik is dan krijg je een lelijke dikke laag.
Net even een geboortetaartje afgeleverd, het kaartje was megasomber. Gelukkig wist degene die de taart kado gaat geven te vertellen dat voor de kinderkamer limegroen is gebruikt
Kinke
Geplaatst: 28-01-11 21:30
Zonnetje81 schreef:
Dat is heeel mooi Kinke! Is het van dichtbij ook zo netjes?? Zo mag je mijn bruidstaart ook wel maken
Nou....die zijkanten waren echt wel goed gelukt Ik zal eerst nog even flink oefenen Zon, dan maak ik hem met plezier voor je
KhivkJe
Geplaatst: 28-01-11 22:17
Rinske schreef:
Ik kan alvast wel een foto maken van hoever ik nu ben ?
mmmm.. ik weet t niet. Misschien wil ik het liever meteen in het geheel zien. Wanneer was je klaar zei je?
Maarree niemand heeft mijn vraag beantwoord, haha Over of je die toef er al een dag vantevoren op kunt spuiten of niet.
ik heb het hele cupcake maken, verplaatst naar zondag.. even genieten van vrijdagavond
Morgen is ie klaar . Botercreme ligt nu beneden te rusten, dadelijk afsmeren, morgen fondant erop . Ik heb alvast een foto genomen van de gemaakte dingen so far. Lijkt bijna niks, maar er zit dus best al wel wat uurtjes werk in . Hartje is nog niet klaar dat op de 'lolly' ligt, die moet ik nog in fondant uitsnijden. Nog ideeën voor een kleur? Rood vond ik er niet zo bij staan, geel ook niet. Al die 'drolletjes' zijn mini cupcakes, zal morgen nog wel even een betere foto maken, het zijn 80 stuks. Er zijn er 40 met een lichte onderkant, en 40 met een bruine 'chocolade' onderkant.
Oh wat superstoer! Je hebt het afgebroken oor wel supernetjes weer er op gezet, je ziet er echt niks van! Vind ze echt heel leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat Ik zou het hartje in de Hoops roze doen
vind die geboorte taart erg leuk gelukkig wist je nog andere kleuren dan alleen grijs der hoop en yoyo erg leuk echt waar ben benieuwd naar het geheel en zou het hartje in der daad roze doen