Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
san0123 schreef:@ capopjekop: welke supermarkt?
ik vind het de moeite van het proberen waard (a)
knollentuin schreef:een pot met pizzatopping! pizzaquick heette het,even over een witte boterham plakje kaas erop en onder de grill...heerlijk vond ik dat
Champie_Me schreef:missRosanne schreef:de tivall frikandel.
deze hadden ze nog wel bij de albert heijn in alphen aan den rijn, zag ze toevallig liggen en ook de c1000 heeft vega frikandellen maar weer niet of die hetzelfde zijn...
vind er zelf vaak een wereld van verschil in zitten!!
susje schreef:hoikom me er ook even tegenaan bemoeien
ten eerste: Marshmellow Fluff was echt superrrrlekker ja! Ik was echter wel de enige die die zoete troep lustte![]()
Wat ik echt mis is de Sky;
een Bros chocolade reep in het midden, omhuld met vanille ijs en daar weer een laag chocolade over.. je had ze in witte chocolade en melk volgens mij. Zooooo lekker!
AngelofLove schreef:knollentuin schreef:een pot met pizzatopping! pizzaquick heette het,even over een witte boterham plakje kaas erop en onder de grill...heerlijk vond ik dat
Die hadden ze toch een paar weken geleden nog bij de Jumbo, heb er nog mee in mijn handen gestaan.
Valt mij trouwens wel erg op dat producten die mensen missen vaak nog wel bij de Jumbo te krijgen zijn :s
heyhallohey schreef:Leanee schreef:Bij ons in de AH gewoon te verkrijgen![]()
Heb het ook bij de c1000 gezien hoorDat is zooo overheerlijk met een tosti ook jammieee
knollentuin schreef:een pot met pizzatopping! pizzaquick heette het,even over een witte boterham plakje kaas erop en onder de grill...heerlijk vond ik dat