Ik slaap altijd slecht op zondag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:Goedemorgen!
Paulien veel sterkte vandaag!
Voor de rest ga ik vanaf vandaag wel weer beetje bij proberen te lezen enzo
Sliep gister al om 9 uur, liep echt op mn tandvlees
Nu weer een beetje mens gelukkig!
Vanavond lekker tapas eten in Utrecht met 2 vriendinnetjes en daarna blijven we daar slapen, dus zal wel niet heel gezond worden
SAKKIA schreef:Mijn dag voor morgen wordt:
o: bak yoghurt met allbran, halve liter water met vitamines
t: vb met sandwichspread
t: appel
l: 3 vb, 2 met kip, rucola en komkommer 1 met sandwichspread
t: banaan of druiven (moet even de staat van de druiven checken)
a: aardappels, bloemkool zonder saus en draadjesvlees, heb ik heerlijk de hele dag voor in de keuken gestaanEn heb tussendoor te vaak geproeft.
t: weet ik nog niet, ik heb eigenljk van half 7 tot 22.00 uur repetitie van de muziek. In elk geval geen roze want dat mag ik niet
Vind het er zelf wel weer netjes uitzien.
Heb op het werk nu ook thee van zonnatura, ideaal gewicht ofzo heet dat en ik moet zeggen dat het goed werkt om mijn darmen op gang te helpen. Daar heb ik in het weekend en na het weekend altijd last vanSnap niet hoe dat komt eigenlijk
SAKKIA schreef:Mijn dag voor morgen wordt:
o: bak yoghurt met allbran, halve liter water met vitamines
t: vb met sandwichspread
t: appel
l: 3 vb, 2 met kip, rucola en komkommer 1 met sandwichspread
t: banaan of druiven (moet even de staat van de druiven checken)
a: aardappels, bloemkool zonder saus en draadjesvlees, heb ik heerlijk de hele dag voor in de keuken gestaanEn heb tussendoor te vaak geproeft.
t: weet ik nog niet, ik heb eigenljk van half 7 tot 22.00 uur repetitie van de muziek. In elk geval geen roze want dat mag ik niet
Vind het er zelf wel weer netjes uitzien.
Heb op het werk nu ook thee van zonnatura, ideaal gewicht ofzo heet dat en ik moet zeggen dat het goed werkt om mijn darmen op gang te helpen. Daar heb ik in het weekend en na het weekend altijd last vanSnap niet hoe dat komt eigenlijk
ukje schreef:Krijg ook heel veel complimentjes van mensen door mijn lichte vorm van slechtzien. Maar voor mij heeft het ook nadelen wordt waarschijnlijk never aangenomen op de verloskundige opleiding.
SAKKIA schreef:Een beste bak vol wel hoorHeb er soms moeite mee om het weg te krijgen
Ik heb nu alleen de druiven mee en dan eet ik nog een mueslireep. Ik hou namelijk helemaal niet van bananen.
Heb wel mueslirepen gekozen met een "ik kies bewust" logo