[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:38

@ BA: Het schiet inderdaad niet op. Dat 'down' gevoel zal inderdaad ook van vermoeiheid komen.
En ik denk van de grote frustraties. Van het hele drukke studentenleven, naar helemaal niks. Is nogal een overgang, dat studentenleven beviel me zeer goed. Ik ben niet iemand die 'niks' kan doen, ik wil bezig zijn. En het irriteert me zo enorm dat ik dat nu niet kan.
Ik kan elke dag een paar uurtjes iets doen, en dan niet eens iets heel fanatiek. Normaal was ik de hele dag op sleeptouw en dan 's avonds ook nog weg. Nu moet ik als ik een dag een paar uur iets heb gedaan, gelijk mijn bed in en met een beetje pech de volgende rusten. Dat vreet echt aan me.
Maarja, als ik me daar niet aan hou, als ik niet naar mezelf luister, dan knapt mijn hoofd uit elkaar, moet ik overgeven. En dan als 'cadeautje' krijg ik er nog een insult bij.
Die insulten vreten ook energie, ik ben na een insult echt knock out.
Om maar niet te spreken over de medicijnen en de bijwerkingen, het verdriet dat ik mijn studie niet kan afmaken, de beperkingen etc.
Zo. Sorry voor mij geklaag.. Bloos

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:53

Weet iemand of je cornflakes ook met yoghurt
kan eten Bloos HAHAHAHA ik lust geen melk Misselijk

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:55

Ja hoor, doe ik heel vaak. Ja

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:11

@Sanne: jeetje, wat vervelend dat de medicijnen nu niet aanslaan! Beterschap Vriendjes zijn? Ach gut

@BA: ik vind eigenlijk beide jurkjes wel wat hebben! Haha!

@Flower: ik zie nergens staan dat je 's morgens moeite hebt met eten? Maar ja, ik lees er vast overheen.
Toch adviseer ik je, om te proberen, na een uurtje van mij apart, iets van een broodje/ontbijtkoek te eten. Anders heb je groot kans dat je de hele dag honger hebt. En 's middags 1 pistoletje? Terwijl je 's morgens ook al zo weinig hebt gegeten.. Ik zou wat meer eten, helpt vast ook wel tegen je honger gevoel. Beter een boterham meer dan dat je gaat snoepen of chips gaat eten ofzo... (Probeer alleen maar te helpen, dit is niet boos bedoelt Knipoog)

@Blesje: vervelend dat de muffins zijn mislukt! Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 08-07-08 15:15, in het totaal 2 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:13

Er staat wel dat de bijwerking van het stoppen met die medicijnen een grote eetlust opwekt ... !!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:15

Flower schreef:
Er staat wel dat de bijwerking van het stoppen met die medicijnen een grote eetlust opwekt ... !!

Dat heb ik wel zien staan.. Ik probeerde je ook te helpen/tips te geven bericht hierboven.. En je kan cornflakes wel met yoghurt eten Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:19

Flower schreef:
Weet iemand of je cornflakes ook met yoghurt
kan eten Bloos HAHAHAHA ik lust geen melk Misselijk

Dit is trouwens wel een goed ontbijt Haha!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:21

Flevogirly schreef:
Flower schreef:

Dat heb ik wel zien staan.. Ik probeerde je ook te helpen/tips te geven bericht hierboven.. En je kan cornflakes wel met yoghurt eten Lachen

Weet ik wel, maar ook daar gaat het verkeerd Clown, hahahaha heb 2 pistoletjes gegeten
tijdens de lunch ROFL

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:31

mmm.. net lekker kersen geplukt, vanavond inpakken en invriezen en dan kan ik weer een jaar vooruit Haha!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:34

lekker kersen!

Ik heb me tot nu toe netjes aan mijn dag gehouden. wat een rotweer he? en het is ook zo koud!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:39

Idd rotweer.. Ik ga morgen naar de Efteling dus dan moet het wel een beetje lekker weer zijn! Haha!

Heb net 2 plakjes suikerbrood op. Nagelbijten / Gniffelen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:54

Ben ik ook weer eens... drukdruk met feestjes en internet doet het thuis niet, gedoe! Heb niet bijgelezen sorry
Donderdag begon het al dat de moeder van een pgbkind jarig was en die dag ook haar verjaardag vierde. Dus stukje taart op (vlaai mmmmm) en savonds broodje hamburger (zonder saus) en kom champignonnensoep (dus viel mee).
Vrijdag opgepast (ook met hun gegeten en op bed gelegd) en aten pannenkoeken..
Weekend feestje gehad, reunie van mn oude werk Waren altijd super leuke collegas Dus leuk feestje gehad, waren 25 man. Gebarbequed en drank natuurlijk... Zondag mac tussen de middag op de terug weg (was ik al meer dan een half jaar niet geweest, volgens mij in oktober voor t laatst). En zondag naar mn ouders, daar wel gezond andijvie gegeten. Maar maandag ging mn moeder en vriend trouwen (verder geen groot feest ofzo) maar ja wel taart gegeten en savonds chinees (rijst, babi pangang, 2 satestokje, 2 loempiaatjes, mie)... en schepijs... dus ja niet echt gezond de laatste tijd.
Maar ja nu er weer tegen aan, hoop niet dat ik gelijk weer aangekomen ben.

NieneWiep, morgen wel kans op buien zeiden ze eerst maar beter dan vandaag. Ach ja, voordeel is wel dat het minder druk is Knipoog

Flevogirl, nog reacties gehad op je mailtje over de paarden? wanneer ga je ergens kijken?
En hoe is t met je hondje? als nog meer foto's geplaatst?

BA, Ik zag ook een leuk jurkje voorbij komen van de Otto Heel leuk!

Sanne, wat vervelend dat de medicijnen niet aanslaan Hopen dat je snel medicijnen hebt die wel goed zijn

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:58

leuk de efteling! hopen dat het inderdaad iets beter is. wel leuk als het wat minder druk is ik heb vorige keer zooo lang staan wachtten op die nieuwe attractie. en steeds herhaalden ze dat irritante deuntje ik dacht op een gegeven moment echt dat ik gek zou worden.

Pivanti: ik krijg helemaal trek als ik jouw weekend lees. Maarja af entoe heb je dat natuurlijk wel eens. nu xtra streng?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:02

Ja was ook wel extreem dit weekend... allemaal feestjes tegelijk enz Maar ja... Nou niet perse extra streng, gewoon streng haha

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:04

Sash schreef:
leuk de efteling! hopen dat het inderdaad iets beter is. wel leuk als het wat minder druk is ik heb vorige keer zooo lang staan wachtten op die nieuwe attractie. en steeds herhaalden ze dat irritante deuntje ik dacht op een gegeven moment echt dat ik gek zou worden.

Zou wel fijn zijn idd, wat minder druk!!

Ben er 2 maanden geleden ook nog geweest, toen stond er ook zo'n méga rij bij de vliegende hollander. Maar het was het wachten wel waard, want hij is super leuk. Alleen heel kort. Scheve mond

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:18

Ik ga ook binnenkort dus ben benieuwd! Ga met mn ouders, zusje en vriend en jongste zusje. Hebben wij voor t trouwen gegeven

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:22

Leuk cadeautje!! Ik vind de Efteling echt veel leuker dan Walibi enzo. Ja

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:55

BA: we zijn met 6 studenten, dus dan krijg je dit soort vergaderingen Clown Was wel erg leuk trouwens, lekker gelunched, was een heerlijk broodje!

O: magere yoghurt met aardbeien
t: 1 glas verse jus
t: 2 soort van speculaasjes bij de koffie
L: 2 hele dikke sneden donkerbruin brood met pitjes, carpaccio, pesto en pijnboompitjes Vork
t: lichtgewicht cracker met filet americain
D: kop soep met 2 bb met filet americain en slankie/tomaat
t: magere yoghurt met aardbeien

Wat een pleurisweer trouwens zeg! Bah, vanmorgen keiharde regen, op het station een plu'tje gekocht bij de Etos waar een enorme invasie was van paraplu-kopende-mensen Haha! toen m'n bus opgezocht wat op dit moment echt een RAMP is op Amsterdam Centraal, ze hebben zo'n beetje drie plaatsen waar bussen stoppen Verward natuurlijk stromende regen, overal diepe plassen waar ik midden met m'n balerina's in stond natuurlijk Scheve mond Haha!

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:59

Bonjour dames! Met mij gaat het allemaal echt heerlijk.
Gisteren gegourmet, maar ik heb het echt wel netjes gehouden en als enigste helemaal geen wijn op.
Vandaag nog een nieuw shortje (38 Haha! ) gekocht, en een mooi blousje erop. En nog wat sexy ondergoed. Clown
En ik heb het eerste herkansings cijfer terug: 7,7! Haha! Haha! Top dus! '

Vandaag:
O ( 12 uur Bloos ) : 2 BB, 1x 20 + kaas, 1x weightwatchers gegrild gehakt.
L: groot hard Broodje 20+ kaas, plakje ontbijtkoek met halvarine
T: druiven
A: Dopertjes, worteltjes, aardappelpuree en visticks. Vingers aflikken

Vork Sigaar Pling

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:01

nou ik ga de pc uit doen (ben aan t oppassen) en zal vanav en morgen wel niet op internet kunnen omdat t thuis niet werkt grrrrrr heel vervelend.. dus fijne avond allemaal!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 18:54

Pivanti schreef:
Flevogirl, nog reacties gehad op je mailtje over de paarden? wanneer ga je ergens kijken?
En hoe is t met je hondje? als nog meer foto's geplaatst?

Ik heb 1 afspraak staan, niet exact een datum, maar we spreken af na 14 juli aangezien die mensen nu
op vakantie zijn. Verder krijg ik totaal geen reacties Verdrietig

Met Diezel en mij gaat het super Haha! vandaag voor de tweede keer getraind. En ach,
hij is erg onzeker en ik ook, we kennen elkaar nog amper 1 week. Maar ik heb er
alle vertrouwen in Haha! *hij ligt hier weer lekker opgekruld bij mijn bureaustoel. Lijkt wel of ik honing aan mijn
kont heb, waar ik heen ga, ook al is het de toilet, moet meneer ook bij staan. Haha!*

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:26

Flevo, Hebben wel meer honden last van aafje heeft het ook overal waar me vader heen gaat gaat zij achter aan. Gaat tijdens de sneekweek weer een heel gevecht met haar worden hoop dat ze het glas heel houdt Nagelbijten / Gniffelen .

Verder niet echt bijgelezen zie wel dat er iemand nieuw is welkom.

Volgens mij ben ik ziek aan het worden en dat kan ik echt niet gebruiken heb morgen ochtend een te belangrijk gesprek.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:44

Sizzy schreef:
O: magere yoghurt met aardbeien
t: 1 glas verse jus
t: 2 soort van speculaasjes bij de koffie
L: 2 hele dikke sneden donkerbruin brood met pitjes, carpaccio, pesto en pijnboompitjes Vork
D: 2 bb met filet americain en slankie/tomaat
t: magere yoghurt met aardbeien en beetje fruit'n fibre

Toch nog iets veranderd, had geen trek meer in soep. Toen maar wat F&F bij m'n yoghurt gedaan om nog wat voedzaams binnen te krijgen Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:25

Hallo allemaal!

Ik ben weer terug Bloos De vorige keer was ik hier maar kort, omdat ik alleen maar meer ging eten van de berichtjes waarin stond dat iedereen zin had in een stroopwafel, of een lekkere magnum had gegeten als traktatie. Of ik werd juist een beetje bedroeft/teleurg gesteld in mezelf dat een van jullie een mooie dag had en ik wéér niet. Van frustratie at ik dan nog wat chocolade

Vandaar dat ik stilletjes weer gestopt ben in dit topic, maar ik ben weer terug! Ik heb me voorgenomen om NIET bij te lezen. Om de redenen die ik hierboven vermeld. Als je me iets wilt vertellen moet je mijn bericht maar quoten of een pm sturen. Dat lees ik wel, de rest vind ik te moeilijk.

Ik zal wel proberen om elke dag mijn planning en mijn uiteindelijke dag te posten. Mijn dag vandaag is niet het posten waard, maar morgen wordt:
o: brinta
t: iets te drinken, want ik geef van half 10 tot 12 les
l: 4x boterham met appelstroop, of 6x knackebrod met jam (moet nog even kiezen)
t: appel, evergreen
d: ?
t: appel

Beweging: Lesgeven, wandelen met mijn paard.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 08:44

he annet!
fijn dat je er weer even bent. ondanks dat je niet bijleest: probeer tussendoor toch echt wat te eten, want nu is je lunch erg groot.

flower: ondanks dat je 's ochtends niet zo veel door je keel krijgt, is een kiwi echt de verkeerde keuze. eet dan een boterham met iets smeerbaars. dat glijdt lekker makkelijk. en waar is je ochtendtussendoortje? ik vind het niet zo gek dat je barst van de honger, medicijnen ja of nee.

gisteren een lange dag gehad, ga vandaag lekker vroeg weg naar stal.

de planning van vandaag:
o: yoghurt met special K
t: appel
l; yoghurt met special K, 2 vruchtenroggeboterhammen
t: roggebrood met kaas
a: broccolischotel uit de oven.