Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzy schreef:Hou vol LA! Zo'n kalender is juist leuk!het duurt steeds korter voordat hij er is moet je maar denken
![]()
Ik ben net terug van de sportschool, heb net gelunched. Zo even douchen en dan naar m'n werk.
Daar even verzinnen wat ik ga eten en dan uit m'n werk ff langs de supermarkt
Wat gaaaaaf LJ!!!!
GEEN TREK GEEN TREK GEEN TREK
jullie hebben GEEN TREK!
Denk aan die kilo's!!!
March schreef:O: 2 mb, snijworst, pindakaas, glas sinaasappelsap
werken 06.00-14.00
T: 2 mb, pindakaas
L: 2 mb, kipfilet
T: Banaan, schaaltje druiven (stuk of 20)
Half uurtje stevig doorwandelen
T: Cup a soup of sinaasappel
D: Hongaarse Goulash met rijst, anderhalf glas melk
Drie kwartier tot uurtje wandelen
T: -
Luuz schreef:Sh*T ik mag dus niet mee vanavond met het reisjeHad al verwacht maar toch
LJ GAAF JOH!!!
IngLio schreef:LA: waar zit je vriend? (sorry ben een newbee) Mijn vriend zit ook onwijs ver weg en moet nog 100 dagen op hem wachten...
Hebben jullie dat ook dat als je op stal rond loopt, met je paardje(s) bezig bent, je veel minder snel merkt dat je honger hebt of dat je wat moet eten? dat kan ik nou echt hebben in het weekend, maar ga altijd wel met een gevulde maag naar stal...
Heb net gegeten, heb mijn portie wat uitgebreid met aardappeltjes, die moesten op anders gingen ze ook al over de datum...
tsjah dat heb je als je alleen woont, alles wordt in grotere porties verpakt en dat eet ik echt niet in 1x op... dus dan hou je restjes en die kruipen dan langzaam richting de houdbaarheidsdatum...
uiteindelijk had ik een mooi kommetje vol met roerbakgroenten en aardappeltjes... toetje is op, en heb nog geen melk gehaald, dus neem maar een kopje thee voordat ik naar stal ga.
ohja en de slimmers-toast van haust is wasa lichtgewicht knackebrod geworden... heb er 4 op vandaag (100 kcal)