[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:26

Helemaal niet netjes. Harstikke slecht en ongezond! Geen tijd is onzin. Voor eten maak je tijd. Het is je benzine. Als ik druk ben in de pauze, eet ik tijdens de les. Ja

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:26

Ja dat wel maar ik neem nooit wat mee koop altijd op school en was geld vergeten op een of andere manier had ik vandaag echt geen honger... zo raar normaal hou ik het amper 2 uur uit om niet te eten..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:28

Sizzy schreef:
Hou vol LA! Zo'n kalender is juist leuk! Ja het duurt steeds korter voordat hij er is moet je maar denken Knipoog

Ik ben net terug van de sportschool, heb net gelunched. Zo even douchen en dan naar m'n werk.
Daar even verzinnen wat ik ga eten en dan uit m'n werk ff langs de supermarkt Lachen

Wat gaaaaaf LJ!!!!

GEEN TREK GEEN TREK GEEN TREK
jullie hebben GEEN TREK! Haha!

Denk aan die kilo's!!!

nee we hebben geen trek!! Jij ook niet siz? Lachen
Ja je hebt gelijk, elke dag weer een dagje eraf....maar geloof me het deprimeert me als ik zie hoeveel dagen dat nog zijn (136 Bloos )....En ondanks dat het gevoel zo goed is komen er allemaal gedachten in mijn hoofd van: wat nou als ie in de tussentijd iemand anders tegen komt, er kan zoveel veranderen in die tijd etc etc....Gelukkig gaat ie niet veel uit en hebben we tegenwoordig bijna dagelijks contact...
Anyway Tong uitsteken

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:29

Het komt wel goed LA, als het echt ècht is. Ja Weet je toch! Kusje

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:30

Over het geen honger hebben... Toen ik vorig jaar intern op stage was, begon ik om 7 uur en moest dus voor die tijd eten, heb het eten naar binnen moeten proppen, maar heb gezorgd dat ik at. Ja

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:31

Ik weet dat ik niet gezond bezig ben opzich maar ik weet echt en echt niet hoe het komt dat ik geen honger heb.
ik ben wel heel actief en heel druk gewoon niet minder dan normaal (zelfs meer) ook echt niet moe.
ik weet het niet iemand mischien een idee?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:32

Komt helemaal goed LA Ja

Nee, heb geen trek. Net gelunched Knipoog Was laat uit bed etc, net gesport, dus was nogal laat.

Ik ga werken Doei! tot vanavond

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:33

Werk ze Haha!
Ik ga zo denk ook even een half uurt tot uurtje hardlopen als me moeder thuis is..

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:36

Sh*T ik mag dus niet mee vanavond met het reisje Boos! Had al verwacht maar toch Knipoog

LJ GAAF JOH!!!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:36

Jullie zijn lief Lachen En jullie hebben gelijk Lachen

sts tsja, wij kunnen jou dar niet mee helpen, je zal zelf je stofwisseling op gang moeten helpen. Ook al heb je geen trek, eet iets! en matzes zit letterlijk niks in, je hebt er niks aan dus voor een ontbijt dat je belangrijkste maaltijd zou moeten zijn is het zeer ongeschikt.

Hoe is het liedje, hard aan het studeren? Hoe gingen de tentamens?

ik mis spetter, sok en mocca in het topic, waar zijn jullie?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:37

Ik ben hard aan de studie ja. Nagelbijten / Gniffelen Pff heb nog nooit zoveel geleerd. Scheve mond Leer de hele dag door. Ja

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:39

je hebt gelijk little ann ik denk dat ik vanavond toch maar patatje mee eet dan eet ik mrogen wel weer gezond Haha!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:40

STS, inderdaad ongezond, en als je er ook nog bij gaat hardlopen is het helemaal belachelijk weinig. En 'niet gezond opzich' is nog zacht uitgedrukt. Geen trek en tijd oid is onzin. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik me wel al veel vaker verbaasd over de weinige hoeveelheid die je eet en is daar al veel vaker ook wat over gezegd. Tips die er zijn staan in de beginpost imo. Ga gewoon eten, maak er tijd voor en als je geen trek hebt dan maak je maar trek Vork

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:42

Kon niet meer editten, daarom nog maar een kwootje Lachen Beweging ff gewijzigd en nu is 'ie echt definitief hoor Knipoog

March schreef:
O: 2 mb, snijworst, pindakaas, glas sinaasappelsap
werken 06.00-14.00
T: 2 mb, pindakaas
L: 2 mb, kipfilet
T: Banaan, schaaltje druiven (stuk of 20)
Half uurtje stevig doorwandelen
T: Cup a soup of sinaasappel
D: Hongaarse Goulash met rijst, anderhalf glas melk
Drie kwartier tot uurtje wandelen
T: -

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:49

Dames! Ik zat zo eens te bedenken wat ik allemaal in 't huis kan doen als we straks de sleutel hebben, 's middags in mijn eentje klussen zie ik niet zitten. Ik heb besloten de slaapkamers te gaan fixen Haha! Maar... Wat vinden jullie leuke kleuren voor in de slaapkamer? Het moet wel een warme kleur zijn, en we moeten een niet te donkere vloerbedekking vanwege mijn kerel zijn psoriasis. Op de slaapkamer wil ik eigenlijk wel iets met een bruine muur, en op de studeerkamer ook wel iets met warme kleuren. Op één wand zitten drie kasten. Is het een idee om die deuren in dezelfde kleur te verven als de gekleurde wand of wordt het dan te druk? Clown Suggesties?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:01

March je kan 1 warme donkerdere kleur kiezen voor 1 muur, de rest zou ikneutraal houden. Kan wel in een lichtere tint dan de warme kleur die je hebt gekozen. Ik vind alle terra kleuren geweldig voor in huis, ga gewoon eens lekker bij de praxis bij de kleurenwaaier staan!

Arme liedje....

sts ik heb niet gezegd dat je friet moet gaan eten Tong uitsteken Ik heb gezegd dat je gezond moet gaan eten! Wel goed lezen he Tong uitsteken

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:03

Nee dat zeg ik ook niet Tong uitsteken
Maar ik bedoel heb nu al best lang geen patat meer gegeten terwijl ik het normaal om de 3 dagen at niet dat dat goed is hoor!
maar kan het veel kwaad als ik even patatje mee eet en van af morgen gewoon genoeg en gezond ga eten?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:10

Een keertje kan nooit kwaad, maar maak dan echt een planning en hou je eraan....

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:14

maar dat kan ik dus echt niet ik kan me er heel goed aan houden maar er 1 maken kan ik niet kan iemand dat miss voor me doen?

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:15

Staat wederom in de beginpost Knipoog

LA, ja sowieso blijft de rest wel neutraal. Iig iets wittigs. De terrakleuren hebben wij hier in huis en persoonlijk ben ik er niet heel erg fan van. Of iig dan niet van de tinten die wij hebben hier haha Lachen

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:19

LA: waar zit je vriend? (sorry ben een newbee) Mijn vriend zit ook onwijs ver weg en moet nog 100 dagen op hem wachten...

Hebben jullie dat ook dat als je op stal rond loopt, met je paardje(s) bezig bent, je veel minder snel merkt dat je honger hebt of dat je wat moet eten? dat kan ik nou echt hebben in het weekend, maar ga altijd wel met een gevulde maag naar stal...

Heb net gegeten, heb mijn portie wat uitgebreid met aardappeltjes, die moesten op anders gingen ze ook al over de datum...

tsjah dat heb je als je alleen woont, alles wordt in grotere porties verpakt en dat eet ik echt niet in 1x op... dus dan hou je restjes en die kruipen dan langzaam richting de houdbaarheidsdatum...

uiteindelijk had ik een mooi kommetje vol met roerbakgroenten en aardappeltjes... toetje is op, en heb nog geen melk gehaald, dus neem maar een kopje thee voordat ik naar stal ga.

ohja en de slimmers-toast van haust is wasa lichtgewicht knackebrod geworden... heb er 4 op vandaag (100 kcal)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:21

Luuz schreef:
Sh*T ik mag dus niet mee vanavond met het reisje Boos! Had al verwacht maar toch Knipoog

LJ GAAF JOH!!!

Luuz welk reisje? en waarom mag je niet mee?

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:25

Bwwuuuuuhhhhh. Ik verklaar officieel de oorlog aan bewerkingsprogramma's! Boos! Hoe de f*ck moet ik mijn naam in een foto zetten. Ik snap er niks van en ik kan er niks mee Boos! Mijn geduld is weer op!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:26

IngLio schreef:
LA: waar zit je vriend? (sorry ben een newbee) Mijn vriend zit ook onwijs ver weg en moet nog 100 dagen op hem wachten...

Hebben jullie dat ook dat als je op stal rond loopt, met je paardje(s) bezig bent, je veel minder snel merkt dat je honger hebt of dat je wat moet eten? dat kan ik nou echt hebben in het weekend, maar ga altijd wel met een gevulde maag naar stal...

Heb net gegeten, heb mijn portie wat uitgebreid met aardappeltjes, die moesten op anders gingen ze ook al over de datum...

tsjah dat heb je als je alleen woont, alles wordt in grotere porties verpakt en dat eet ik echt niet in 1x op... dus dan hou je restjes en die kruipen dan langzaam richting de houdbaarheidsdatum...

uiteindelijk had ik een mooi kommetje vol met roerbakgroenten en aardappeltjes... toetje is op, en heb nog geen melk gehaald, dus neem maar een kopje thee voordat ik naar stal ga.

ohja en de slimmers-toast van haust is wasa lichtgewicht knackebrod geworden... heb er 4 op vandaag (100 kcal)

Welkom! Nou hij woont in Nederland, maarre ik woon op Curacao! Ik heb je pm gestuurd Lachen
Ik heb dat ook altijd, voor 1 persoon koken is niet makkelijk! Ik bestel hier altijd gewoon eten zoals iedereen dat doet.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:27

Joehoe! ik heb me ouders kunnen overhalen om geen patat vanavond te eten maar een stukje vlees en lekker gezond groente!