phormicola schreef:Ik denk dat we af moeten stappen van het demoniseren van specifieke voedingsmiddelen, het is geen gezonde denkwijze.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesjeex schreef:als ik geen honger krijg gedurende de dag betekend het toch dat ik genoeg heb gehad?
Hoppje schreef:O: Magere yoghurt met kellogs en beetje zoetstof
T: Appel
L:Waarschijnlijk soep met salade3 sunday crackers met beetje jam, rijstwafel met chocolade topping en een bakje griekse yoghurt met aarbei
T: banaan
A:Zalm, salade en knackebrödHalve kalfssteak, 1 haring met uitjes en een gemengde salade met gerookte kipfilet
T: 2 handen amandelen
Drinken is ochtend glas grapefruit. Verder voornamelijk groene thee en water en in de avond spa rood met wat citroen limonade
Tayga schreef:Planning:
O: linzensoep+ kwark met whey
T: 2x appel
L: 5x roggebrood (van die hele dunne) + kaas
T: banaan
T: cappuccino, kitkat chunky
A: 2 pannenkoekmet suikermet beetje kaas, linzensoep
T: yoghurt, havermout en cacao
mariekeoo schreef:SkyLWG schreef:En wat wil je nu horen na het plaatsen van dit lijstje mariekeooo? Want als je dat aangeeft, kunnen we dat met zijn allen gaan doen.....
Geef gewoon aan wat ik heb gegeten vandaag. Buiten het drinken van water
Citaat:O: 250 gr geitenkwark, schep proteïne poeder, handje blauwe bessen, 1 el kokosrasp, 2 el pompoenpitten
T: plak havermout-proteïne cake
L: boekweit pannenkoek (50 gr boekweitmeel, scheutje water, 2 eieren) belegd met: notenpasta, rookvlees, sla, tomaat en avocado
T: flinke hand amandelen, walnoten, paranoten
Sport: nog geen idee, denk dat ik een korte HIIT training doe op de crosstrainer en/of nog wat squats/lunges oid, vrijdag weer PT dus rustig aan![]()
D: oosterse roerbak groenten met kipfilet uit de wok (geen wok sausje maar kokosolie), stuk komkommer