Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:O: 40 gram havermout met amandelmelk/water, kaneel, banaan en rozijn.
B: 80 minuten fietsen, de bak plantvrij maken.
L: 1 bb met cottage cheese, 1 kapje met klein beetje pindakaas, wasa delicate cracker
T: perzik, appel, paar bospeentjes met houmous
A: schep couscous, half speklapje, stukjes ciabatta met cottage cheese, gekookt ei, gepofte aardappel met zout

straks nog de slaapyoga
Maar ik woon gelukkig op mezelluf dus kan zelf kiezen. Nasty als je moeder je gezonde eetgewoonten saboteert! Je kunt nog altijd demonstratief een tosti maken met wat tomaat en bruschettakruiden erop, in zilverfolie wikkelen en die op de BBQ leggen. Nog altijd beter dan heel veel vet vlees
Ik heb maar een middagdutje gedaan, is ook een keer leuk
Voelde zeker goed?Bhriseis schreef:@Lis: Ik vond mezelf ook nogal een debiel toen ik gedwongen een stukje melkchocolade opknabbelde, met mijn neus gekruldIk heb maar een middagdutje gedaan, is ook een keer leuk
![]()
Wat schitterend van dat paardrijden!Voelde zeker goed?
Cheetah: hoe komt het eigenlijk dat je familie er zo vervelend over doet? Is het omdat ze hun levensstijl 'afgewezen' voelen ('jij goed' vs 'wij slecht'); omdat ze zelf de wilskracht niet hebben (maar stiekem wel verlangen) om gezond te leven, of écht uit bezorgdheid dat jij een eetstoornis zou krijgen?
Maar je hebt het dan nog gewoon tegoed voor een andere keer
Een middagslaapje is ook wel een keer fijn!
ik heb nu eigenlijk de neiging om er gewoon weer bijna elke dag op te kruipen, maar denk dat ik dinsdag eerst maar eens met de fysio overleg 
Als ik bij mijn vader ben zoals nu eet ik simpeler en haal ik zelf zo veel mogelijk (havermout, vk crackers, fruit,..) Maar eet ik wel mee met af en toe taart/BBQ.
Jij ook mooi lijstje! Wat leuk dat je weer kon rijden!
Wel voorzichtig weer opbouwen he.
Ik kan woensdag weerals het goed is.
Paard heeft 3 weken stilgestaan aan de pretnison.
Ja bij mijn vader is het niet zo'n probleem. Hij laat me gewoon mijn gang gaan.

Is voor sommigen moeilijk te begrijpen blijkbaar.
Maar wel even rustig aan doen hoor, zodat nog heel lange tijd met je paardje kan rijden
Wel leuk dat je nu al effect voelt van de operatie, dat je minder pijn had tijdens het rijden.
Heb al de hele dag een enorme glimlach op mijn gezicht
Maar moet inderdaad rustig aan proberen te doen voor zover dat lukt haha.
Goede tip van Bhri om niet oordelend over te komen, gewoon je eigen ding doen zonder nadruk te leggen op hoe gezond jou eetgewoontes zijn. En als ze openstaan voor gezonde recepten en aangeven gezonder te willen eten dan kun je ze natuurlijk altijd helpen als ze daarvoor openstaan
Maar jeetje, wat een verschil! Gaaf om te zien!
Bewaar je het gewoon voor een dagje wanneer je wel zin hebt om alles te eten wat los en vast zit!
grappig hoe dat zo kan verschillen. Many schreef:Lijstje vandaag:
O: baked oats met chia, lijnzaad, cacao, honing en kokos, appel
L: restje speltotto (met wortel en erwtjes), kommetje linzensoep (met paprika, courgette, mais, tomaat)
T: banaan, stuk of 8 aardbeien
A: 2 falafelburgers op een speltzuurdesemboterham, 200gr snijbonen en wat mais met sesamolie
T: halve wortel
B: ruim 1.5 uur wandelen, Yoga Meltdown level 2
Voor mijn gevoel heb ik vandaag heel veel gegeten, maar nu ik het zo zie, is dat eigenlijk helemaal niet zograppig hoe dat zo kan verschillen.
Netjes!
). Maar zelfs al dwong ik mijzelf om alle koekjes te bekijken, nope, ik had nergens zin in. Stiekem ben ik daar wel blij mee
mandy358 schreef:Ja ik was ook helemaal happy![]()
En inderdaad ChantalSmook, dat uitgaan zorgt wel voor veel beweging! Veel plezier bij je festival!
@phormicola, zijn je lunch en ontbijt niet wat mager?![]()
Jeetje wat kinderachtig Cheetah..![]()
10:30 vk beschuit met pindakaas, vkbb met kaas en tomaat
B: 2 km fietsen, 15 minuten paardrijden, klein uurtje op stal bezig geweest
13:00 fruitsalade (2 pruimen, 1 nectarine, schijfje meloen, schijf watermeloen, wat aardbeitjes) en omdat fruit allemaal zo weinig kcal is heb ik er nog een vk beschuit met pindakaas bij gepakt. Goed? Of had alleen het fruit genoeg geweest?
ik herken het wel, fijn ouders willen ook steeds allerlei ongezond eten bij me naar binnen proppen, en als ik dat afwijs krijg ik zulke afkeurende blikken.. 
.
. ik ben de rechter: https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 0127_n.jpg )

Lijkt wel een beetje op de Color Run.