Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:O: 40 gram havermout met amandelmelk/water, kaneel, banaan en rozijn.
B: 80 minuten fietsen, de bak plantvrij maken.
L: 1 bb met cottage cheese, 1 kapje met klein beetje pindakaas, wasa delicate cracker
T: perzik, appel, paar bospeentjes met houmous
A: schep couscous, half speklapje, stukjes ciabatta met cottage cheese, gekookt ei, gepofte aardappel met zout
Bhriseis schreef:@Lis: Ik vond mezelf ook nogal een debiel toen ik gedwongen een stukje melkchocolade opknabbelde, met mijn neus gekruldIk heb maar een middagdutje gedaan, is ook een keer leuk
![]()
Wat schitterend van dat paardrijden!Voelde zeker goed?
Cheetah: hoe komt het eigenlijk dat je familie er zo vervelend over doet? Is het omdat ze hun levensstijl 'afgewezen' voelen ('jij goed' vs 'wij slecht'); omdat ze zelf de wilskracht niet hebben (maar stiekem wel verlangen) om gezond te leven, of écht uit bezorgdheid dat jij een eetstoornis zou krijgen?
Many schreef:Lijstje vandaag:
O: baked oats met chia, lijnzaad, cacao, honing en kokos, appel
L: restje speltotto (met wortel en erwtjes), kommetje linzensoep (met paprika, courgette, mais, tomaat)
T: banaan, stuk of 8 aardbeien
A: 2 falafelburgers op een speltzuurdesemboterham, 200gr snijbonen en wat mais met sesamolie
T: halve wortel
B: ruim 1.5 uur wandelen, Yoga Meltdown level 2
Voor mijn gevoel heb ik vandaag heel veel gegeten, maar nu ik het zo zie, is dat eigenlijk helemaal niet zograppig hoe dat zo kan verschillen.
mandy358 schreef:Ja ik was ook helemaal happy![]()
En inderdaad ChantalSmook, dat uitgaan zorgt wel voor veel beweging! Veel plezier bij je festival!
@phormicola, zijn je lunch en ontbijt niet wat mager?![]()
Jeetje wat kinderachtig Cheetah..![]()
10:30 vk beschuit met pindakaas, vkbb met kaas en tomaat
B: 2 km fietsen, 15 minuten paardrijden, klein uurtje op stal bezig geweest
13:00 fruitsalade (2 pruimen, 1 nectarine, schijfje meloen, schijf watermeloen, wat aardbeitjes) en omdat fruit allemaal zo weinig kcal is heb ik er nog een vk beschuit met pindakaas bij gepakt. Goed? Of had alleen het fruit genoeg geweest?