Angelique, Ik moet alleen scriptie nog en 3 verslagen. Examens heb ik allemaal afgerond nu. Voor m'n scriptie ga ik even iemand mailen van philadelphia of die misschien een onderwerp voor m'n scriptie weten wat binnen het bedrijf speelt (heb mail adres gehad van iemand van de financieele afdeling, locatiemanager kwam er zelf mee tijdens m'n functionerings gesprek). Misschien dat ik dat morgen maar even ga doen als ik me toch 7 uur op het werk moet vermaken (als ik daar blijf heel de dag ivm reizen). En ik ga even mailen of er de locatie in De Steeg (waar ik sinds december ook inval) een hbo begeleider aanwezig is. Want ja die zijn er niet heel veel, en die moet wel aanwezig zijn op de locatie als ik SPH wil doen. Ik weet dat een collega met de tijd wel weg gaat daar, omdat hij eigenlijk ander werk wil wat hem meer aanspreekt. Maar ja er is nog een invalkracht die ook wel vast wil.. (maar niet alle collega's zijn positief over haar). Maar goed ik ga ook nog naar de open dagen van SPH en PABO. Want ben er nog niet uit wat ik wil. Wil me nog even verdiepen in wat je nog meer allemaal kan doen met SPH (dan alleen woongroepen oid) Want woongroepen vind ik wel leuk. Maar zie nu wel dat de diensten daar steeds korter worden met de bezuinigen. Dus straks moet je daar zoveel dagen werken wil je aan je uren komen, daar zit ik ook niet op te wachten.
In angerlo waar ik inval op die woongroep waren er twee diensten, een van 16 tot 21 en een van 15 tot 22.45 Dit wordt een van 16 tot 19 en een van 15 tot 22.30. Diensten van 3 uur schieten helemaal niets op (is de ochtend dienst in De Steeg ook, maar 2,5 uur straks!)
Dus allemaal nog maar even zien. Ik zie het ook niet zitten om in angerlo te werken met die nieuwe diensten. Want of ik moet voor 3 uurtjes komen, vind ik eigenlijk wel erg kort. Of als ik lange dienst heb, sta ik vanaf 19u alleen. En die groep is echt behoorlijk moeilijk, vooral twee cliënten. En ja ik ben niet gediplomeerd en heb natuurlijk wel wat ervaring, maar die groep is in m'n eentje toch misschien wat te hoog gegrepen
lastig he dat invalwerk? balen meid! je bent je iig wel goed aan het voorbereiden op het afstuderen, dat scheelt.
ik heb deze vakantie het besluit genomen me nu enkel te richten op mijn gewone modules en intervisiebijeenkomsten en in mijn verlof mijn eindstuk te schrijven. 2 dingen naast elkaar lukt me nu echt niet helaas.
Nee kan ik me voorstellen! Je hebt het ook zo ongelofelijk druk!
Ja ik baal soms wel ja. Niets is zeker, heb niets vast. Alleen de ma en di is redelijk vast, maar als ik niet werk krijg ik gewoon niets getaald Een keer vrij nemen, krijg ik niet betaald. Als ik ziek ben krijg ik alleen op ma en di betaald. En dan heb ik 't geluk dat ik eigenlijk nooit ziek ben.. maar ja je zal maar een keer van je paard vallen en wat breken bijv. Ben ik paar weken uit de running en krijg ik bijna niets betaald. Vind dat toch geen fijn idee. En altijd dat onzekere, dat je soms paar keer nodig hebben en opeens weer 1,5 maand niet. En oppassen zeggen ze ook zo opeens af. En dan die verschrikkelijke werktijden op ma en di En ik vind het oppassen op vr en za niet echt leuk. Dus wordt echt tijd voor iets vast eigenlijk, maar zie dat maar te vinden (zonder diploma). En anders moet ik het maar uitzingen tot september en dan deeltijd pabo of sph starten (maar goed moet ik dan ook nog een baan voor vast in vinden).
En afstuderen.. tja eigenlijk wil ik niets financieels doen, maar ja ga maar eens mailen en zien wat eruit komt. Moet toch echt eens een onderwerp hebben, want wil in juni afstuderen. Heb nu eindelijk alle examens klaar, dus nu moet dat afstuderen er toch ook echt van komen.
Hoe staat het verder met de verbouwing? Is het nu zo goed als bijna klaar?
Pivanti fijn dat t al iets vooruit gaat En wat een gedoe joh met je invalwerk enzo!
Luffie kom op he! We hebben allemaal weleens zo'n dip volgens mij
Hier alles goed hoor trouwens pivanti. Heb nu ong 3 maandjes een lieve vriend. Het maakt hem allemaal niks uit hoe ik eruit zie, maar wil zelf gewoon weer heel graag terug naar mn oude gewichtje... Beetje paardjes troubles, maar dat is al bijna een jaar zo. T is niet anders helaas. Verder ok
Ben even snel door de smalltalk gebladerd maar heb weinig onthouden. Atkins vind ik echt ongezond dan kun je volgens mij nog beter South Beach nemen. Ik misbruik het principe om je bloedsuiker stabiel te krijgen soms wel maar dan voor een paar dagen en niet voor een lange periode.
Planning: O: yoghurt met muslie en blauw bessen. T: roggebrood met rauwe ham. L: 3 volkoren boterhammen met avocodo en een toefje mayo en eentje met rauwe ham. T: denk roggebrood met een eitje. A: pasta met eigengemaakte groentensaus. T: vanille kwark met bessen en passievrucht.
Sizzy
Geplaatst: 04-01-10 14:43
30+ of 20+ is veel beter te eten wanneer je gewoon een 'stuk' kaas koopt en dus zelf raspt Dan blijft de kaas veel smeuïger en voller van smaak. Bij plakjes krijg je al snel het 'plastic-gevoel'.
Heb dat laatst geprobeerd van een stuk maar vind dat ook echt niet lekker Maar kaas eet ik toch eigenlijk alleen af en toe op een volkoren beschuitje dus ach
Sizzy
Geplaatst: 04-01-10 14:47
Beemster 20+ en 30+ zijn erg lekker vind ik zelf (van het stuk) en Milner vind ik ook lekker, die heb ik zelf altijd. En dan de gerijpte of extra gerijpte versie.
Ik ben ook echt een mens voor jonge en jong belegen kaas Wendy. Oude kaas vind ik toch wel zo niet lekker! Eet het ook niet zo vaak, dus dat scheelt.
luffie
Geplaatst: 04-01-10 14:53
Sizzy schreef:
Kaasspeciaalzaak kun je nog proeven ook van tevoren welk je het lekkerste vindt
Daar begin ik maar niet aan......Ben echt geen kaasmens en zie mezelf dan al staan met een stukje kaas in mijn mond wat ik echt niet lekker vind......Wat doe ik er dan mee????
De 30+ van Milner vind ik altijd erg goed te doen, of de slankie 20+ (en dan de pittige variant) Ook de mediterane kruiden kaas 20+ van slankie vind ik persoonlijk wel lekker. En anders 20+ smeerkaas?
Muppetmayo, de smeerkaas van Slankie 20+(de sambalversie ) die lust ik wel. Die vind ik erg lekker. Alleen de "vaste" kaas, laat maar zeggen, die lust ik niet.