niet nara luisteren Wen gaat gewoon door joh! beetje regen ga je niet dood van...tuurlijk zijn foto's in mooi zonnetje leuker, maar beetje fotograaf kan echt wel mooie plaatjes schieten als het minder weer is hoor
Vind het gewoon stom dat ie vaak meteen zo negatief denkt En gaat me niet eens zozeer om of er een zonnetje is of niet.. Maar foto's van een doorweekte pony waar ik de modder niet afgeborsteld krijg is natuurlijk net niks.. (hij staat 24/7 op het land)
Oeps, blijk om 11 uur nog een interview te hebben kreeg er maar geen reactie op, maar hij is nu toch geaccepteerd dus dan straks nog maar even voorbereiden
Doe m'n best Noor Hoop gewoon dat het weer een beetje meewerkt, heb gister al zo m'n best gedaan om hem schoon te krijgen, hoop echt heel hard dat het straks droog is en dat ik hem gewoon kan schoonborstelen..
Heb geen stal En ga 'm niet zomaar in die van een ander zetten Daarbij gaat ie op stal lichtelijk over de zeik en is ie dan waarschijnlijk natter van het zweet dan van de regen
Kan je hem niet met een regendekentje op buiten zetten Wendy? Dat doe ik ook als het dit soort weer is, dan heb ik een droog paard als ik wil rijden.
Wendy15
Geplaatst: 19-02-09 10:01
Deken vind ie ook niks En ik ook niet Hij kan makkelijk zonder. En met die dikke vacht als ik 'm nu een deken op doe dat zit zn haar ook helemaal raar geplet en bij zn hals wel nat of juist pluizig dus dat wordt 'm ook niet Normaal gaat het altijd prima hoor zo Alleen nu is het natuurlijk even een beetje lastig omdat ie er zo mooi mogelijk uit moet zien
goedemorgen dames... ik heb weer brak geslapen, en last van mn schouders/nek... ligt volgens mij echt aan mijn kussen... toch maar eens kijken naar een andere... wie weet waar je goed terecht kan voor een goed kussen?
Ik heb zo'n voorgevormd foam ding, is heerlijk Gewoon een goedkope toen een keer ergens vandaan om te proberen, maar slaap er echt lekker op Alleen nu tijdelijk ff op mn gewone kussen omdat ik die hoes daarvan in de was had zitten en m er weer om moet frutten (das wel een drama )
Wen succes met je fotoshoot vandaag krijgt Madeir er ook 1. En ze gaat springen (niet met mij hoor, andere ruiter die wel is vaker heeft gesprongen, na de fotoshoot pas) dus ben heel erg benieuwd
Is nog niet zeker of het doorgaat.. Net even gebeld met de fotografe en we wachten het weer even af Het is nu echt van dat grauwe bluh weer Dus hoop heeeelll hard dat het zo een beetje opklaart
Pfoe, heb net een business plan van het bedrijf opgehaald bij de financieel directeur…maar moest toch eerst ff bewijzen dat ik wel een non disclosure agreement had getekend anders kreeg ik hem niet mee!
Tja, dat heb je in bedrijven die iets nieuws ontwikkelen, dan heb je geheimhoudingsplicht (alsof ik er iets van snap wat ze hier doen en dat door zou kunnen vertellen )
zie je dat jullie snel kletsen? in 2 uur tijd 2 pagina's erbij
margriet, dat genezingsproces van je knie klinkt goed! heerlijk dat je ook weer wat passen zonder krukken kan zetten. Top!
Balen van het weer he wendy? anders moet je deze kant maar opkomen. hier is het droog...
heb je en tuinslang in de buurt? als ie toch al nat is van de regen, kan je net zo goed de modder even van hem af spoelen.
succes met je interview ingrid, je hebt het er maar druk mee! snap die geheimhoudingsplicht wel; allemaal concurentiebeding.
sanne, ik ben ook een nekpatient en ik slaap sinds 10 jaar op een kussen van M-line. Deze verkopen ze oa bij beter bed. Kost wat (120 euro), maar met de eerste heb ik 10 jaar gedaan. Ik heb er 1 met neksteun. Die heb je in verschillende hoogtes. Ligt in het begin raar, maar na een maand wil je niet anders. Mijn kussen gaat overal mee naar toe! ook fijn: je mag het kussen 90 dagen uitproberen. Ligt het niet lekker? dan mag ie terug.
verder vandaag maar even vol aan de studie. had afgesproken met collega, maar die was dat vergeten. Komt eigenlijk wel goed uit, want heb door mijn werkvoorbereidingen nog niets aan mijn studie kunnen doen...