Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het is nog steeds niet écht droog
Foto's laat ik natuurlijk zien!
"Het gaat de hele dag regenen, dus misschien belt ze wel af"

(hij staat 24/7 op het land) 
kreeg er maar geen reactie op, maar hij is nu toch geaccepteerd dus dan straks nog maar even voorbereiden
Hoop gewoon dat het weer een beetje meewerkt, heb gister al zo m'n best gedaan om hem schoon te krijgen, hoop echt heel hard dat het straks droog is en dat ik hem gewoon kan schoonborstelen..
En ga 'm niet zomaar in die van een ander zetten
Daarbij gaat ie op stal lichtelijk over de zeik en is ie dan waarschijnlijk natter van het zweet dan van de regen 

En ik ook niet
Hij kan makkelijk zonder. En met die dikke vacht als ik 'm nu een deken op doe dat zit zn haar ook helemaal raar geplet en bij zn hals wel nat of juist pluizig dus dat wordt 'm ook niet 
Alleen nu is het natuurlijk even een beetje lastig omdat ie er zo mooi mogelijk uit moet zien
Gewoon een goedkope toen een keer ergens vandaan om te proberen, maar slaap er echt lekker op
Alleen nu tijdelijk ff op mn gewone kussen omdat ik die hoes daarvan in de was had zitten en m er weer om moet frutten (das wel een drama
)
vandaag krijgt Madeir er ook 1. En ze gaat springen (niet met mij hoor, andere ruiter die wel is vaker heeft gesprongen, na de fotoshoot pas) dus ben heel erg benieuwd
Het is nu echt van dat grauwe bluh weer
Dus hoop heeeelll hard dat het zo een beetje opklaart
anders kreeg ik hem niet mee!
)