[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:53

Ai, 5 kg aangekomen is niet niks muppet! Welkom terug dan maar ;)

Hahaha idd ingrid! Opeens stuk drukker in het topic nu begin januari :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:57

Tja , dat viel te verwachten, nieuw jaar, nieuwe voornemens!! :D
je wordt op de tv, krant etc ook doodgegooid met reclames over afvalpillen en dieten etc.
Zullen hier ook vast een hoop crashdieten komen.
Nou dames ik heb mijn lesje daar van wel geleerd :j

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:58

xingridx schreef:
Nanka, 2 weken bij je schoonouders :=

Ik heb gelukkig leuke schoonouders EN gelukkig werk ik 40u p/week ;-) hahaha

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:12

Hihi ja erg he :o Vind t ook zo erg! Ik heb echt te weinig gedaan aan beweging, en veel te lekker gegeten, dan krijg je dat :o

Anqelique hoe is het inmiddels met de zwangerschap?

Ingrid is de luchtinmiddels een beetje geklaard daar?

Pivanti hoe is t inmiddels met t paardje?

Sizzy had een nieuwe baan toch? Hoe is het?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:16

dat scheelt dan weer, Nanka :)

hihi krijg allemaal leuke mailtjes van de klanten met Happy new year enzo, en alle collega's komen langs om te zoenen :roll:

En collega van me is verliefd blijkbaar, die hangt al hele ochtend aan de telefoon met dr nieuwe liefje :roll: :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:21

Jep hier ook al een grote zoenpartij geweest op werk :D haha

muppet: bevalt goed! Heb het erg naar m'n zin :j

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:26

Fijn om te horen Sizzy :)

Ingrid gezellig hoor zo'n collega :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:28

Nanka: Oei das nie fijn :n :(:)

Bord leeg eten terwijl ik vol zit doe ik ook vaak :=
Of eten als ik me verveel/rot voel :o Gewoon stomweg doorsnaaien :+

Welkom muppet :wave:

Herkenbaar, 5 kilo aankomen :o Baal er zó van! Heb na het afvallen (van 96 naar 74) zo'n 6 jaar dat gewicht weten te behouden en nou sinds de zomer ook weer langzaam bijgekomen. Zit nog nét onder de 80, maar oh wat is dat frustrerend! En wil daar écht niet boven komen :n Durf nu ook niet op de weegschaal hoor := Eerst weer even het patroontje zien te doorbreken :\

Irritant he dat gezoen :)) Ik heb gewoon heel hard tegen iedereen geroepen "Pas op ik ben verkouden!" O:) :))

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:28

Mijn dagschema van vandaag (Niet al te best maar heb nog niet gezonde dingen die opmoeten hihi):

O: 2 rijstwafels met yoghurt
T: 1 rijstwafel met yoghurt en een kaas/pompoen cracker van zonnatura
L: broodje met kaas erop (grote bol)
t: zonnatura cracker en een paar mandarijntjes
a: nog geen idee, waarschijnlijk aardappeltjes uit de oven met sla en een stukje vlees

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:30

he doom! welcome back! enne, vandaag goed gestart, morgen neem je gewoon ander broodbeleg.

hai mm! hier alles goed! beeb groeit goed, maar zit al op +10 kg en dat doet toch zeer ookal weet je waar het voor is...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:35

Phoe kan me voorstellen dat dat niet fijn is :(:) Maar komt goed en is idd voor een goed doel :)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:50

Mijn nicht was altijd al lekker mollig voor haar zwangerschap.
Tijdens haar zwangerschap flink aangekomen en nadat ze beviel is er uiteraard flink wat afgegaan.
Maar beebs lurkte flink aan haar borsten, waardoor ze er uit is gekomen als een vreselijk mooie vrouw met een zeer goed figuur :j
Nu 7 jaar later is ze dit nog steeds :o
Ik zeg een zwangerschap is zo slecht nog niet !!! :D

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 11:57

Hallo allemaal!!

@Nanka: is inderdaad een fijn begin van de verbouwing op deze manier, succes!

Welkom aan de nieuwe afvallers en succes!
Ik ben vanaf vandaag echt serieus aan de bak met afvallen!! Trok vanmorgen een broek aan die net gewassen was en men......Ik kwam er echt bijna niet in :( :( . Ik baal als een stekker en ben helemaal klaar met die moddervette pens en benen van mij!!!! :( Kon vanmorgen wel janken |( .
Heb dus even een dipje........

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:19

Kan me voorstellen dat dat een behoorlijke domper is luffie, daar kun je behoorlijk gefrustreerd van raken. Kop op, je kan 't!!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:29

Hoi muppet!! Ja gaat langzaam beter, zeker in vergelijking met een paar maanden terug! Osteo is poosje terug weer geweest en vond z'n rug echt heel goed verbeterd. Maar laatste deel van de ruggenwervel liep ietsjes scheef (had ik al gemerkt) maar is behandeld toen. Binnenkort weer even na laten kijken. Kan er nu op stappen en klein drafje/galopje doen op het harde (of gras oid) maar nog niet in de bak. Doe beetje nageeflijkheid vragen af en toe. Aan de dubbele longe wel gewoon stap, draf galop. Maar goed moet het nog wel voorzichtig aan doen hoor... echt heel langzaam opbouwen want hij heeft natuurlijk nog steeds maar weinig spieren (dat zit er niet 1,2,3 aan ;) )
Hoe is het met jou?

Nanka, balen zeg van dat plafon!

Wendy, ja precies! Je bord leeg eten terwijl je al vol zit (ik vind weggooien ook zonde..) of snaaien als je je verveelt :P

Luffie, Kom op, we gaan ervoor!!

Pfff heb t nu alweer gehad voor vandaag..
Moet vandaag (en morgen) van 7 -8.30 en van 15.30 tot 18u werken. Maar ik kan niet met de scooter (ik vind het te glad en met de scooter lig je gewoon onwijs snel onderuit). Dus had gisteren gebeld naar dat gezin (waar ik als pgb hulp werk) dat ik 't niet zag zitten met de scooter en met de bus is het een uur reizen (enkele reis!)

Reageerde ze zo met: ja wij moeten toch ook zelf regelen dat we op het werk komen!
Ik zo, ja sorry maar jullie werken gewoon een hele dag en niet van die korte tijden en moeten dan twee keer op een dag heen en weer!
Nou konden ze wel een beetje begrijpen.. Hadden ze als voorstel om mij s'morgens vroeg dan even op te halen en verder moest ik dan maar met de bus.

Natuurlijk snap ik aan de ene kant wel dat ik moet zorgen dat ik op het werk kom, maar ja ze moeten ook begrijpen dat ik niet 1 uur heen ga reizen en dan 1,5 uur werken en een uur terug reizen en s'middags het zelfde weer voor 2,5 uur werken.
Ik ben dan 4 uur aan het reizen om 4 uurtjes te werken! Dat vind ik gewoon te ver gaan.
Nu hebben ze me dan vanmorgen opgehaald, maar goed, dan heb ik nog steeds 3,25 uur reistijd voor 4 uur werken.

Ik ga dit een volgende keer niet meer doen, of ben ik dan heel onredelijk?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:32

ach zolang het niet voor iedere dag is, en maar 2 dagen, kan niet heel veel kwaad toch?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:33

Tja Pivanti, ik weet ook niet of ik voor 4 uurtjes werken zo lang zou gaan reizen met ov.......Aan de ene kant is het inderdaad zo dat jij moet zorgen dat je op je werk kan komen,maar ik begrijp dat je niet met de scooter gaat met dit weer. Dat is levensgevaarlijk!! Hoop dat je een oplossing kan vinden.
Wat doe jij eigenlijk voor werk??

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:37

ik zou het niet doen := vind dat wel echt beetje teveel van het goede...vond 3 uur reistijd op een dag al veel, en danw erkte ik gewoon 8 uur :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:38

Vind dat idd ook wel een beetje veel van het goede pivanti. Was het niet mogelijk om dan daar te blijven?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:39

Op maandag en dinsdag werk ik bij een gezin met een meervoudig gehandicapt meisje (spastisch in bijna al haar spieren waardoor ze niet kan lopen, staan of zitten, zware epilepsie, kan niet praten, licht verstandelijk gehandicapt). Ik maak haar s'morgens klaar voor school en smiddags als ze thuis komt uit school ben ik er tot 18u, tot een van de ouders weer thuis is.

De meeste mensen begrijpen dat niet eens, dat ik niet gewoon op de scooter kan nu... Mensen snappen niet hoe snel je onderuit ligt met een scooter... daar wordt ik weleens zo moe van..
Dan ga ik weer denken... stel ik me nu aan.. en moet ik wel maar gewoon op de scooter stappen..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:42

Wendy, ja kan wel daar blijven, maar dan moet ik dus van 8.30u tot 15.30u daar zitten. Moet ik daar 7 uur lang zitten. En kan daar niet met mijn laptop op internet.

De eerste week van de kerstvakantie, moest ik ook bij hun werken en toen hebben m;n ouders me ook al gebracht (met die enorme sneeuw toen). Die staan dan ook speciaal voor mij om 6.30u op! Scheelde dat ik toen wel de hele dag moest werken. Dan vind ik dat ook wat anders.
Maar ja ik verzin niet van die achterlijke werktijden... omdat hun minder pgb krijgen
Ik denk dat als ze schappelijk zijn, dan doen zij zelf even dat kind klaar maken voor school en gaan een uurtje later naar het werk (een van de ouders). Hoef ik alleen s'middags zo lang heen en weer te reizen.. Maar helaas zo sociaal zijn ze niet :7
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 04-01-10 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:44

Kan je niet op hun computer? Dvdtje kijken? Boek lezen? Lijkt me prettiger dan in totaal 4 uur in de bus oid :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:46

Nee mag vast niet op computer... Pff Ik had vorige keer met die sneeuw even een paar handschoenen geleend, omdat ik met dat meisje een sneeuwpop ging maken (die moeder wil tenslotte dat dat kind naar buiten gaat) Nou dat vond ze toch echt niet kunnen dat ik zomaar zonder te vragen even handschoenen had geleend daar. :+ haha

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:48

Maar ja misschien dat ik morgen dan toch maar blijf daar...
Als t goed is ga ik vanuit daar gelijk door naar een ander gezin oppassen en die zijn dan wel zo schappelijk om mee te denken over het vervoer (ook in eigen belang, anders hebben ze geen oppas :P) Die komen mij waarschijnlijk dan daar ophalen en ga vanaf daar savonds laat terug met de bus (is ook een uurtje, maar dat is normaal met de scooter ook 40 min, want is veel verder weg dus dat is prima te doen)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:49

doom, weet nog niet of ik borstvoeding ga geven :+
ach, ik weet dat ik kan afvallen en daar hou ik me maar aan vast.

kop op luffie! deze dompers kennen we allemaal helaas...

patracia, hoe staat het met afstuderen? heb je al zicht op een vaste betrekking?